anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłki nieodbierane z One Box z winy kuriera, odbierają sprzedającemu punkty

BOKE_pl
#8 Zapaleniec#

Regularnie pojawiają nam się w raportach w jakości sprzedaży pod "wysyłka w terminie", nieterminowe przesyłki wkładane do Allegro One Box - które po zauważeniu takiego raportu, sprawdzamy, pod kątem godziny granicznej One Box'a i zgłaszamy, do wsparcia Allegro, że umieściliśmy je z zapasem (np. ostatnia sytuacja, paczki wkładane do One Box'a o 13:00, z godziną graniczną tego One Box'a - 16:20) i "nieterminowość nadania" nie wynika z naszej winy. Po czym konsultant kieruje te przesyłki, do odpowiedniego działu, celem wykluczenia przesyłki z oceny jakości sprzedaży. Pod punktami "szybka wysyłka" oczywiście też odbija się to stratą punktów. 

Czy algorytm, sprawdzający sprzedaży nie może tego sprawdzać automatycznie? Godziny graniczne są "wyszukiwalne" informatycznie, godzina włożenia przesyłki do One Box'a również. Jeśli przesyłka wyskakuje w systemie jako "nieterminowa" czemu - nie są sprawdzane te dwie zmienne? Jako sprzedawca tracimy czas na zgłaszanie takich przesyłek. Konsultant Allegro traci czas (a właściwie - konsultanci, bo zgłoszenie jest "kierowane do odpowiedniego działu, celem wykluczenia z oceny jakości sprzedaży"). Co Allegro ma zamiar z tym problemem zrobić, to nie jest nowy problem, lata lecą, a nic się w tej sprawie nie poprawia!

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0