Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim.
Używam tylko one fulfillment i zwracam paczkę na adres, na który chcę, aby klient zwrócił one fulfillment, jak powinienem ustawić warunki sprzedaży? (Warunki reklamacji, Warunki zwrotów)
Dziękujemy za pomoc.
Nie chcę, aby klient zwracał paczkę na mój adres, muszę poczekać, aż klient zwróci paczkę do magazynu allegro i ją odbierze.
@Haofeng-PL w ramach One Fulfillment by Allegro obsługiwane są zwroty zgłoszone z powodu odstąpienia oraz reklamacji z tytułu rękojmi, za które kupujący dostanie zwrot pieniędzy.
Informacje na temat zwrotów do magazynu One Fulfillment by Allegro znajdziesz w tym artykule.
Kupujący zwrócił rozpakowane i używane perfumy. Wyjaśniam, że asortyment ma ograniczone prawo zwrotu. Allegro dokonało zwrotu środków kupującemu przed zakończeniem procesu weryfikacji zgłoszenia po stronie sprzedawcy. Uzasadnienie Allegro: „klient skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni i zwrócił do nas produkt. Zgodnie z regulaminem fulfillmentu produkt przyjęliśmy jako niepełnowartościowy z powodu wymienionej przez klienta wady i produkt będzie odesłany do Państwa. Był to regulaminowy zwrot a nie reklamacja."
Ponieważ zwrot środków został zrealizowany jednostronnie przez Allegro, bez oczekiwania na wynik weryfikacji, powstała sytuacja, w której to sprzedawca poniósł koszty reklamacji mimo braku potwierdzenia jej zasadności. W związku z tym proszę o wyjaśnienie, kto w takim przypadku pokrywa koszty zwrotu oraz na jakiej podstawie została podjęta decyzja o automatycznym zwrocie środków.
Cześć, @perfumyplaza. Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
b0996b40-7250-11f0-82be-159d3223eaa6
Dziękuję, @perfumyplaza. Zweryfikuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@perfumyplaza, perfumy nie są produktem higienicznym, zatem w ofercie nie powinieneś ograniczać prawa do ich zwrotu.
Klient nie zgłosił reklamacji, a odstąpienie od umowy i określił towar jako wadliwy. Zgodnie z informacją, którą podajemy w tym artykule:
Gdy przyjmiemy zwrot, ocenimy jakość produktu, który zwrócił kupujący. Gdy produkt jest niepełnowartościowy (był otwierany, jest wygnieciony, kupujący określa go jako wadliwy lub - w przypadku zestawów - brakuje niektórych elementów) - odeślemy go do Ciebie na Twój koszt razem z innymi niezdatnymi produktami.
Decyzja została podjęta na podstawie zaakceptowanych warunków Regulaminu Usługi One Fulfillment by Allegro (VII. Zwroty Towarów).