Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
jako sprzedawca chcieliśmy pomóc zwrócić klientowi z Czech reklamowany produkt. Od zakupu minęło już dużo czasu i klient nie może wygenerować etykiety zwrotnej. Czy jest możliwość wygenerowania mu etykiety tak, aby zamienić dane odbiorcy z nadawcą? Klient korzystał ze sposobu przesyłki Packeta.com (przez Pocztex).
Pozdrawiam
@www_X-GLASS_pl Cześć. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, to klient nie wygeneruje już etykiety zwrotnej przez nasz system. Paczkę powinien nadać we własnym zakresie lub możecie przesłać mu gotową etykietę, ale przez nasz system nie jest to już możliwe.
Czyli po prostu możemy wygenerować etykietę z przewoźnikiem, z którym mamy podpisaną umowę odrębną? Czy dotyczy to wszystkich opcji wysyłek wybranych przez klientów? Czy dla któregoś przewoźnika jest opcja zamiany nadawcy z odbiorcą już po terminie 14 dni, przez Allegro?
@www_X-GLASS_pl Tak, możesz wygenerować i podesłać klientowi właśnie taką etykietę — przez narzędzie przewoźnika, z którym masz umowę. To nie jest zwrot, zatem przez nasz system nie wygenerujecie etykiety.
Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawam