Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. mam problem ze zwrotem klienta poprzez allegro one.
Paczka którą wysłaliśmy do klienta miała numer: A002IJXEF6. 6-08 ją nadaliśmy a klient ją odebrał 7-08. Następnie Klient zwrócił tą samą paczkę 11-08 i po statusie paczki 12-08 została doręczona. Niestety nie wiemy gdzie? Do naszej firmy ta paczka nie wróciła i klient zgłosił dyskusję z żądaniem zwrotu środków za zwrócony towar (którego do tej pory nie otrzymaliśmy).
Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sytuacji
Ustawa się kłania możesz się wstrzymać ze zwrotem kasy za towar do momentu jego otrzymania lub przedstawienia przez kupującego dowodu jego odesłania np dowodu nadania przesyłki dla smarta takiego nie ma więc może czekać do świętego nigdy ma tylko jakiś kod zwrotu czegoś co nawet nie jest nadane na jego dane tylko allegro
@tuttu_pl złóż reklamację do przewoźnika - niech odpowie komu doręczyli przesyłkę