Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jak można zmienić adres nadania dla Allegro One Box? Nie mam mnie obecnie we Wrocławiu (a tam będe wysyłać) i podczas kreowania etykiety przypisało mi najbliższy punkt wysyłki. Numer przesyłki to A0013QZXV9
Pozdrawiam
Łukasz Kalinowski
@Client:54345359 zweryfikuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuję bardzo. Jeśli można anulować etykietę, to stworzę nową z poprawnym miejscem wysyłki.
Pozdrawiam
@Client:54345359 jest to zamówienie z Allegro Lokalnie? Jeśli tak podaj numer zamówienia. Usunę etykietę. 🙂
Tak, sprzedaż poprzez Allegro Lokanie. Nie widzę nigdzie numeru zamówienia..
Znalazłem tylko numer zamówienia: fab2f497-0d6d-4c9f-a39b-dbf21653e8a6
@Client:54345359 usunęłam etykietę 🙂 Teraz możesz wygenerować nową.
Dziękuję bardzo. Wygenerowałem nową etykietę .
Pozdrawiam 🙂
Dzień dobry,
Wygenerowałem nową etykietę i wysłałem paczkę poprzez Allegro One Box, jednak w Allegro lokalnie, zamówienie nadal widnieje - oczekuje na nadanie i pozwala mi wygenerować nową etykietę.
Proszę o pomoc..
Numer przesyłki z wygenerowanej już etykiety (i wysłanej paczki) to 1Z83567X6825389957
Pozdrawiam
Łukasz
@Client:54345359 doprecyzuj, jak Ci mogę pomóc? Wysłałeś paczkę i wszystko jest z nią w porządku? Dotarła do kupującego?
Oryginalna etykieta została anulowana. Wygenerowałem nowa i wysłałem paczkę. Jednak na portalu allegro lokalnie, nie widzę że paczka została nadana. Status zamówienia nadal widnieje jako oczekuje na nadanie i mam możliwość kreacji etykiety. Kupujący myśli, że paczka nie została nadała, bo taki jest status na portalu allegro lokalnie.
Pozdrawiam
@Client:54345359 w tej sytuacji wyślij Kupującemu numer paczki do śledzenia, żeby miał pewność, że przesyłka została wysłana.
A co jeśli kupujący zgłosi, że nie otrzymał przesyłki? Allegro pokazuje, że nie została jeszcze nadana oraz aby wygenerować etykietę.
Proszę o uaktualnienie statusu zamówienia jako nadany.
Pozdrawiam
@Client:54345359 technicznie nie mamy możliwości zmiany statusu przesyłki.
W systemie widać, że przesyłka została nadana, więc w razie ewentualnego zgłoszenia od kupującego, będziemy mogli to zweryfikować.