Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mój problem: jak zmusić system aby wysłał mi kod na nowy-właściwy numer telefonu aby aktywować allegro pay.
Opis problemu - bardziej jako ticket dla programisty.
Jak odtworzyć błąd:
1. podaj błędny numer telefonu na swoim koncie (u mnie - telefon zgubiony razem z kartą sim)
2. wejdź w allegro pay, wypełnij dane, aktywuj allegro pay
3. system pyta o kod sms
4. kod sms idzie na poprzedni/błędny numer telefonu
5. w ustawieniach zmieniam nr telefonu na nowy
6. ponownie po wejściu w allegro pay otwiera się od razu formularz wysłania sms - na poprzedni numer (nie updatuje numeru)
Rozwiązania są dwa
1. niech formularz z sms pobiera za każdy razem z bazy danych nowy nr telefonu
2. niech po ponownym wejściu pokazuje się ten 1 formularz (nie ten 2 gdzie podaje sie kod sms)
Zmiana nr telefonu jest tylko możliwa tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc&subjectId=4a9d8d9d-6...