Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wczoraj aktywowałem dwustopniowe logowanie w celu uruchomienia usługi Allegro Pay. Otrzymałem SMSa aktywacyjnego i numer został zaakceptowany. Dziś, próbując dokonać zakupu z Allegro Pay dostaje informację "potwierdź, że to Ty", z prośbą o wprowadzenie kolejnego kodu z SMSa. Kod nie przychodzi na telefon, a próbowałem już ponad 10 razy. Numer wprowadzony na Allegro jest poprawny. Jak mogę to rozwiązać?
Dodam jeszcze, że przy logowaniu, SMS przychodzi za każdym razem. Przed chwilą aktywowałem też biometrykę i SMS także przyszedł.
@Olas_the_master Pewnie coś się zawiesiło w Allegro Pay, zgłoś to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc