anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja Allegro Pay na moim koncie

FADED66
#1 Nowicjusz#

 

Dzień dobry, 

zwracam się z prośbą o pomoc w odblokowaniu Allegro Pay na moim koncie. 
Otrzymałam od Państwa następujący mail:

„Nie mogliśmy aktywować Allegro Pay na Twoim koncie

Twój wniosek o aktywację usługi Allegro Pay został zablokowany, ponieważ nie mogliśmy potwierdzić Twoich danych.”

 

W razie jakichkolwiek niejasności bardzo proszę o kontakt.

pozdrawiam,

Izabela [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Halfrunt
#18 Luminarz#

No i z Panią Izabelą należy się kontaktować.

Pamiętaj też że weryfikując dane przelewem bankowym muszą to być dane identyczne te w banku z tymi z allegro i z tymi, które podajesz we wniosku.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@FADED66  Jeżeli  masz zablokowany wniosek bo błędnie wypełniłaś swoje dane to musisz poprosić tu o zdjęcie blokady:  https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0

oznacz moderatorów

Client:107751829
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem i nie mogę się skontaktować się coś ktoś o tym?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów