anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja Allegro Pay - "nie mogliśmy potwierdzić twoich danych"

charlie_sorrow
#8 Zapaleniec#

Cześć,

wczoraj założyłem konto na Allegro i chciałem aktywować usługę Allegro Pay. Wpisałem wszystkie dane, ale po wciśnięciu OK dostałem komunikat: "nie mogliśmy potwierdzić twoich danych, skontaktuj się z Allegro". Od tego momentu zniknęła mi w ogóle możliwość aktywowania Allegro Pay. Dlaczego? Jak temu zaradzić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

charlie_sorrow
#8 Zapaleniec#

@LEW433 właśnie dostałem maila z informacją o zablokowaniu wniosku i właśnie z tym linkiem. Po wysłaniu wiadomości przez ten formularz otrzymałem komunikat o konieczności telefonicznej weryfikacji. Zobaczymy więc, kiedy teraz ktoś zadzwoni.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@charlie_sorrow Działamy już w sprawie Twojego wniosku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

charlie_sorrow
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ właśnie miałem telefon z Allegro. Okazało się, że wniosek został zablokowany, ponieważ mam już aktywną usługę Allegro Pay na drugim koncie. Podobno nie można mieć aktywnej tej usługi na dwóch kontach założonych na te same dane. 

Czy w związku z tym jest jakiś sposób, by Allegro Pay na jednym koncie wyłączyć, a na drugim włączyć?

oznacz moderatorów