Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
wczoraj założyłem konto na Allegro i chciałem aktywować usługę Allegro Pay. Wpisałem wszystkie dane, ale po wciśnięciu OK dostałem komunikat: "nie mogliśmy potwierdzić twoich danych, skontaktuj się z Allegro". Od tego momentu zniknęła mi w ogóle możliwość aktywowania Allegro Pay. Dlaczego? Jak temu zaradzić?
@charlie_sorrow Należy teraz skontaktować się tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc&subjectId=4a9d8d9d-6...
@LEW433 właśnie dostałem maila z informacją o zablokowaniu wniosku i właśnie z tym linkiem. Po wysłaniu wiadomości przez ten formularz otrzymałem komunikat o konieczności telefonicznej weryfikacji. Zobaczymy więc, kiedy teraz ktoś zadzwoni.
@charlie_sorrow Działamy już w sprawie Twojego wniosku.
@_HolaOla_ właśnie miałem telefon z Allegro. Okazało się, że wniosek został zablokowany, ponieważ mam już aktywną usługę Allegro Pay na drugim koncie. Podobno nie można mieć aktywnej tej usługi na dwóch kontach założonych na te same dane.
Czy w związku z tym jest jakiś sposób, by Allegro Pay na jednym koncie wyłączyć, a na drugim włączyć?