anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Pay - płatność w toku od 4 dni

konrad243
#2 Obserwator#

Witam,

Może ktoś miał podobnie z allegro pay. Chciałem przetestować to "coś" i zrobiłem drobne zakupy za łączną kwotę 50-60zł. Wybrałem zakup z allegro pay, wszystko przeszło elegancko, dostałem nawet informacje na maila o zakupach oraz o allegro pay i że mam 30 dni na oddanie tej kwoty. 

Nie mniej jednak płatność chyba nie wyszła, bo zakupiony towar wisi od 15 lutego w statusie "płatność w toku", zero odzewu od sprzedawców, a w zakładce allegro pay nie ubyło ani grosza.

Macie jakieś rozwiązanie?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@konrad243 Anuluj płatność i ją ponów, jeśli masz taką opcję w zakładce Moje zakupy.

Możesz też napisać w tej sprawie do Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc

oznacz moderatorów

konrad243
#2 Obserwator#

Dzięki spróbuje

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie doszło do zakupu z jakiegoś powodu np: brak towaru.

oznacz moderatorów

konrad243
#2 Obserwator#

Rozumiem, ale chyba w przypadku braku towaru to sprzedający powinien odrzucić płatność i poinformować o braku towaru? Nic, spróbuję opcję z anulowaniem i ponownym zakupem 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Brak towaru nie ma tu nic do rzeczy. Nawet w takiej sytuacji płatność by przeszła. Nie kupuj ponownie, tylko anuluj PŁATNOŚĆ i ponów PŁATNOŚĆ. 

oznacz moderatorów