Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Może ktoś miał podobnie z allegro pay. Chciałem przetestować to "coś" i zrobiłem drobne zakupy za łączną kwotę 50-60zł. Wybrałem zakup z allegro pay, wszystko przeszło elegancko, dostałem nawet informacje na maila o zakupach oraz o allegro pay i że mam 30 dni na oddanie tej kwoty.
Nie mniej jednak płatność chyba nie wyszła, bo zakupiony towar wisi od 15 lutego w statusie "płatność w toku", zero odzewu od sprzedawców, a w zakładce allegro pay nie ubyło ani grosza.
Macie jakieś rozwiązanie?
@konrad243 Anuluj płatność i ją ponów, jeśli masz taką opcję w zakładce Moje zakupy.
Możesz też napisać w tej sprawie do Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
Dzięki spróbuje
Nie doszło do zakupu z jakiegoś powodu np: brak towaru.
Rozumiem, ale chyba w przypadku braku towaru to sprzedający powinien odrzucić płatność i poinformować o braku towaru? Nic, spróbuję opcję z anulowaniem i ponownym zakupem
Brak towaru nie ma tu nic do rzeczy. Nawet w takiej sytuacji płatność by przeszła. Nie kupuj ponownie, tylko anuluj PŁATNOŚĆ i ponów PŁATNOŚĆ.