Allegro Pay - płatność w toku od 4 dni

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Może ktoś miał podobnie z allegro pay. Chciałem przetestować to "coś" i zrobiłem drobne zakupy za łączną kwotę 50-60zł. Wybrałem zakup z allegro pay, wszystko przeszło elegancko, dostałem nawet informacje na maila o zakupach oraz o allegro pay i że mam 30 dni na oddanie tej kwoty.
Nie mniej jednak płatność chyba nie wyszła, bo zakupiony towar wisi od 15 lutego w statusie "płatność w toku", zero odzewu od sprzedawców, a w zakładce allegro pay nie ubyło ani grosza.
Macie jakieś rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konrad243 Anuluj płatność i ją ponów, jeśli masz taką opcję w zakładce Moje zakupy.
Możesz też napisać w tej sprawie do Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki spróbuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie doszło do zakupu z jakiegoś powodu np: brak towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, ale chyba w przypadku braku towaru to sprzedający powinien odrzucić płatność i poinformować o braku towaru? Nic, spróbuję opcję z anulowaniem i ponownym zakupem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak towaru nie ma tu nic do rzeczy. Nawet w takiej sytuacji płatność by przeszła. Nie kupuj ponownie, tylko anuluj PŁATNOŚĆ i ponów PŁATNOŚĆ.