Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej ,Dokonałam spłaty rat . Kwota z konta została pobrana ,a na allegro widnieje info ,że spłaty nie udało się dokonać. Zamówiona rozmowa tel ,czy ktoś tak miał i w miarę szybko się wyjaśnilo?
@Client:48945180, widzę, że napisałaś do nas w tej sprawie mejlowo i dziś o 17:29 otrzymałaś odpowiedź.
Przelew nie został rozliczony poprawnie i zostanie Ci zwrócony w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, daj, proszę znać. Możesz ponowić płatność w panelu Allegro Pay.
@Client:48945180 Najlepiej nie zamawiaj żadnych rozmów, tylko napisz przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805&subjectId=aff65b40-b... dołączając potwierdzenie przelewu z banku.