anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegropay brak zwrotu od strony sprzedającego.

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

Witam mam taki problem,ze anulowałam zakup od firmy poniewaz przesyłka długo szła. sprzedający upiera się ze nie dostał pieniedzy z allegropay i nie chce zwrócić, nie zamierzam opłacać towaru, który do mnie nie dotarł poprzez anulowanie zakupy. Co mam w takiej sytuacji zrobić?  A ALLEGRO wciaz mi kaze oplacic towar, ale tego towaru nawet nie otrzymałam. 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Skoro Allegro nadal każe Ci opłacić to znaczy, że płatność nie przeszła. Patrzyłaś w ogóle na status płatności na Allegro? Pewnie przed anulowaniem transakcji status płatności był inny niż "OPŁACONA" np.: anulowana, w toku...  Jak płatność nie przeszła to sprzedawca nie zwróci czegoś czego nie dostał...

Kasa w ciągu kilku dni roboczych powinna wrócić tam skąd przyszła. 

Gdyby coś to możesz podać numer transakcji i oznaczyć moderatorów to sprawdzą dokładniej. 

 

 

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

tylko ze ja czekam juz ponad 20dni...  i płatnośc przeszła bo była informacja,ze allegropay zostało opłacone...

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@PaniSejko w przypadku kiedy anulowałaś zakup sprzedawca powinien bezzwłocznie zwrócić ci środki. Umowa kredytowa została zawarta, co znaczy, że sprzedający otrzymał środki. Możesz podać tutaj numer zamówienia, którego dotyczy sprawa, jednak na forum mamy w tej kwestii ograniczone możliwości. Polecam Ci  założenie dyskusji ze sprzedawcą, będziesz miała tam możliwość skorzystania z naszej pomocy przez opcję [poproś o pomoc Allegro]. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

gdzie znajde numer zamowienia?

oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

znalazłam. 

numer zamowienia: 577820f0-778d-11f0-923a-039a83d5e912
pisałam z sprzedwca,ale sprzedwca twierdzi,ze nie da się nic z tym zrobić i ze on nie otrzymał środków z allegropay...
 
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@PaniSejko sprawdziłam te zamówienie. Sprzedający otrzymał od nas środki. Widzę też, że próbował je zwrócić, jednak zwrot się nie powiódł. Skontaktujemy się ze sprzedawcą w tej sprawie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

dziekuje bardzo, bo mi osoby z firmy napisały,ze takowych świadkow nie otrzymali. I w sumie męcze się z ta sprawa juz ponad tydzien... 

oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

Czy coś wiadomo w tej sprawie? Bo Allegropay nadal wymaga od mnie spłaty  za te produkty 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PaniSejko jeśli zbliża się termin spłaty, najlepiej będzie jeśli opłacisz to zobowiązanie, a zwrot na Twoim koncie zostanie rozliczony w późniejszym terminie. Jeśli na Twoim saldzie w Allegro Pay pojawi się nadpłata, będziesz mogła zlecić przelew tych środków na swój rachunek w panelu Allegro Pay. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

zostało 32 dni jeszcze do opłacenia 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@PaniSejko @Syrena_zT prawda jest oczywista i brutalna, sam przerabiam właśnie taki przypadek

to przez ograniczenia allegro

sprzedawca nie może zwrócić środków bo nie ma aktywnej opcji w systemie "zwróć wpłatę"

nie zna Twojego nr konta do zwrotu

kiedyś takie środki szły bezpośrednio na konto sprzedawcy - teraz idą przez allegro

wot cała prawda o tym przypadku

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RED nie jest to prawda w tym przypadku. Nie wiem jak to wygląda u Ciebie i co stanowi problem, ale tutaj sprzedający miał aktywną opcję "zwróć wpłatę". 
Nie ograniczamy możliwości zwrotu wpłaty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Jak nie jak tak. Minutę po wpłacie klient klika anuluj. Zwrot nie idzie z automatu, bo Allegro zablokowało prowizje. Skoro ją tak szybko blokujecie to po anulowaniu powinniście równie szybko odblokować. 

W  związku z czym stanowczo stwierdzam, że jednak ograniczacie!!!

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

PaniSejko
#7 Wielbiciel#

Tylko,ze anulowanie było dopiero po 3-4dniach, kiedy przesyłka zamiast trwać 2dni, trwała więcej. ale ma racje Pani, wie lepiej w tej kwestii. 

oznacz moderatorów