Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
kupiłem produkt poprzez AllegroPay, zwróciłem go, lecz w transakcji "allegroPay" dalej widnieje.
Co zrobić by znikło ?
@PioMadi92 sprzedający powinien zwrócić wpłatę, która zostanie zaksięgowana na rachunku Allegro Pay. Czy możesz podać numer tego zamówienia? Sprawdzę czy sprzedający zwrócił Twoją wpłatę.
Numer zamówienia: 6ed55371-cf8f-11ec-a417-a122809dee04
@PioMadi92 dziękuję! Sprzedający nie zwrócił wpłaty za to zamówienie. Poprosiłam o wysłanie przypomnienia w tej sprawie, ponieważ minęło już 14 dni.
Mam nadzieję, że sprawa szybko się rozwiąże! Jeśli w ciągu najbliższych 2 dni nie otrzymasz wiadomości o zwrocie wpłaty za to zamówienie, napisz tu proszę ponownie.
Dzień dobry,
w dalszym ciągu płatnośc widnieje na AllegroPay oraz nie dostałem żadnego powiadomienia na temat tej płatnośći
@PioMadi92 dziękuję za informację! Zgłosiłam to, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@PioMadi92 sprzedający zwrócił wpłatę 4 czerwca 2022. Czy otrzymałeś powiadomienie e-mail w tej sprawie?
tak otrzymałem powiadomienie. Dziękuje za pomoc !