Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowałam zakup w trakcie płatności zawiesił mi sie telefon i sprzedający nie otrzymał zapłaty, natomiast w zakładce pey po widnieje ze został on opłacony i mam teraz dwie pozycje do opłacaenia. Jedna należny anulować
Anulować możesz tą nieopłacona, ale nie musisz, sprzedający nie otrzyma przelewu więc nie wyśle towaru.
@agnes418 sprawdziłam to zamówienie, płatność ma w tej chwili status "w toku" co może być spowodowane obecnymi problemami.
W przypadku anulowania zakupu opłaconego metodą Allegro Pay do sprzedającego zostaje wysłana wiadomość z numerem konta do zwrotu środków. Allegro Pay wstrzymuje naliczanie odsetek na okres 14 dni, podczas których Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu środków, a kiedy sprzedający zrobi zwrot otrzymanej wpłaty, Allegro Pay rozlicza umowę, dopiero wtedy będzie to widoczne w panelu Allegro Pay. W tej sytuacji bardzo proszę o cierpliwość, weryfikacja będzie możliwa, gdy problemy ze spłatą Allegro Pay, zostaną rozwiązane. Przepraszam za trudności.