Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zakupy z Allegro Pay i od ponad pół godziny widnieje status "płatność w toku" . Pierwszy raz przytrafiło mi się z Allegro Pay. Ile czasu może potrwać zmiana statusu ?
Moze trwać do końca następnego dnia roboczego.
@Kosmetyki_danuty @ekard82 @Tomek28121989 @Bartolomea @wojter24 otrzymujemy zgłoszenia dotyczące problemów z płatnością BLIKiem oraz spłat Allegro Pay. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Będziemy informować na bieżąco o postępach. Przepraszam za trudności i dziękuję za cierpliwość.
Dziękuję za odpowiedź, czekam na dalsze informacje 😊
Apple Pay ten sam problem
Nie tylko Allegro Pay i Blik, również szybki przelew za pośrednictwem Pay U nie dotarł do Sprzedających.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ u mnie tez widnieje od jakiegoś czasu status "płatność w toku". Co zrobić?
@Client:52017067 Z tego, co widzę, minęła już godzina od próby płatności, dlatego najlepiej ją anuluj, a następnie ponów.
Jeśli środki zostały pobrane z konta, to zostaną one zwrócone w ciągu 3 dni od anulowania płatności.
Zakupiłem za pomocą Allegro Pay monitor.
Środki dostępne zmniejszyło o wymaganą kwotę, dostałem umowę i harmonogram spłat i w zakładce Allegro Pay wszystko wygląda ok.
Ale jak wchodzę w szczegóły zakupu to cały czas mam status: Płatność w toku.
Kontaktowałem się też ze sprzedającym i on zapłaty także nie otrzymał.
Mam nadal czekać, czy kontaktować się z Allegro w sprawie tej transakcji?
Mam dokładnie ten sam problem.... właśnie mija godzina i płatność w toku....
U mnie to samo
U mnie to samo. Sprzedający odpisał że nie ma wpłaty a mi pobrało kasę z Allegro pay
Witam złożyłam zamówienie płatność blikiem. Mam w banku potwierdzenie transakcji a na allegro płatność oczekującą. Co w
Dzień dobry,
Spłaciłem dzisiaj wcześniej (termin przypadał na 10 lutego) swoje zakupy z Allegro Pay. Pieniądze zostały ściągnięte z mojego konta, lecz Allegro nie odnotowało w żaden sposób wpłaty - środki na Allegro Pay pozostały w niezmienne wysokości a spłata na 10 lutego wciąż jest zaplanowana.
Dałem znać już allegro, ale nie mam odpowiedzi. W kanałach z rozmową "na żywo" też nie dostałem pomocy.
Masz kontakt z bankiem udzielającym pożyczkę, zapytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/kto-udziela-finansowania-w-ramach-allegro-pay-1M... Oczywiście z tego rozumiem że tu pytałeś: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805
Zgadza się, wysłałem wiadomość i spędziłem też dwie godziny czekając na odpowiedź na Messengerze. Czytając inne tematy domyślam się, że problem dotyczy szerzej płatności, także cierpliwie czekam na rozwiązanie.
Kontakt z bankiem nie ma tu chyba zastosowania skoro, według powyższego linku, instytucją udzielającą limitu jest allegro pay. Wpłata była też realizowana przez Payu.
Dokonałem podwójnej spłaty. Na moim rachunku bankowym widnieje podwójna płatność, a nie widzę że allegro Pay nie odnotowało płatności.
Co mogę zrobić?
Pay zapłacił a sprzedawca nie ma na koncie.