anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja płatność ma oznaczenie "płatność w toku" ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kosmetyki_danuty
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam zakupy z Allegro Pay i od ponad pół godziny widnieje status "płatność w toku" . Pierwszy raz przytrafiło mi się z Allegro Pay. Ile czasu może potrwać zmiana statusu ?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
LEW433
#21 Demiurg#

Moze trwać do końca następnego dnia roboczego.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kosmetyki_danuty @ekard82 @Tomek28121989 @Bartolomea @wojter24 otrzymujemy zgłoszenia dotyczące problemów z płatnością BLIKiem oraz spłat Allegro Pay. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. 
Będziemy informować na bieżąco o postępach. Przepraszam za trudności i dziękuję za cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Kosmetyki_danuty
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź,  czekam na dalsze informacje 😊

oznacz moderatorów
Client:41963989
#1 Nowicjusz#

Apple Pay ten sam problem

oznacz moderatorów
torisama
#7 Wielbiciel#

Nie tylko Allegro Pay i Blik,  również szybki przelew za pośrednictwem Pay U nie dotarł do Sprzedających.

oznacz moderatorów
Client:52017067
#7 Wielbiciel#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ u mnie tez widnieje od jakiegoś czasu status "płatność w toku". Co zrobić?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:52017067 Z tego, co widzę, minęła już godzina od próby płatności, dlatego najlepiej ją anuluj, a następnie ponów. 

Jeśli środki zostały pobrane z konta, to zostaną one zwrócone w ciągu 3 dni od anulowania płatności. 

oznacz moderatorów
ekard82
#2 Obserwator#

Zakupiłem za pomocą Allegro Pay monitor.

Środki dostępne zmniejszyło o wymaganą kwotę, dostałem umowę i harmonogram spłat i w zakładce Allegro Pay wszystko wygląda ok.

Ale jak wchodzę w szczegóły zakupu to cały czas mam status: Płatność w toku.

Kontaktowałem się też ze sprzedającym i on zapłaty także nie otrzymał.

Mam nadal czekać, czy kontaktować się z Allegro w sprawie tej transakcji?

oznacz moderatorów
wojter24
#1 Nowicjusz#

Mam dokładnie ten sam problem.... właśnie mija godzina i płatność w toku....

oznacz moderatorów
Bartolomea
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo

oznacz moderatorów
Tomek28121989
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo. Sprzedający odpisał że nie ma wpłaty a mi pobrało kasę z Allegro pay

oznacz moderatorów
Client:39299007
#1 Nowicjusz#

Witam złożyłam zamówienie płatność blikiem. Mam w banku potwierdzenie transakcji a na allegro płatność oczekującą.  Co w 

oznacz moderatorów
Rodimus_Prime
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Spłaciłem dzisiaj wcześniej (termin przypadał na 10 lutego) swoje zakupy z Allegro Pay. Pieniądze zostały ściągnięte z mojego konta, lecz Allegro nie odnotowało w żaden sposób wpłaty - środki na Allegro Pay pozostały w niezmienne wysokości a spłata na 10 lutego wciąż jest zaplanowana. 

Dałem znać już allegro, ale nie mam odpowiedzi. W kanałach z rozmową "na żywo" też nie dostałem pomocy. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Rodimus_Prime
#7 Wielbiciel#

Zgadza się, wysłałem wiadomość i spędziłem też dwie godziny czekając na odpowiedź na Messengerze. Czytając inne tematy domyślam się, że problem dotyczy szerzej płatności, także cierpliwie czekam na rozwiązanie.

Kontakt z bankiem nie ma tu chyba zastosowania skoro, według powyższego linku, instytucją udzielającą limitu jest allegro pay. Wpłata była też realizowana przez Payu.  

oznacz moderatorów
bomber_fan
#1 Nowicjusz#

Dokonałem podwójnej spłaty. Na moim rachunku bankowym widnieje podwójna płatność, a nie widzę że allegro Pay nie odnotowało płatności.

Co mogę zrobić?

oznacz moderatorów
Client:46505902
#1 Nowicjusz#

Pay zapłacił a sprzedawca nie ma na koncie. 

oznacz moderatorów