Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zakupy z Allegro Pay i od ponad pół godziny widnieje status "płatność w toku" . Pierwszy raz przytrafiło mi się z Allegro Pay. Ile czasu może potrwać zmiana statusu ?
Są problemy dziś z tą formą płatności: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-pay/dlaczego-moja-p%C5%82atno%C5%9B%C4%87-ma-oznaczenie-qu...
witam, jak w tytule opłaciłem dwie ostatnie raty na razy poprzez PayU -> mój bank -> blik pieniądze znikły z konta natomiast w allegro Pay brak informacji o tym, tak jakbym nic nie zapłacił ani nic
Obecnie problem nie powinien już występować. Przepraszamy za wcześniejsze nieprawidłowości.
Właśnie zaczeło się. Mam problem z Allegro Pay. Płatność w toku, w spłacie już weszło i nie mogę anulować zakupu. A zależy mi na towarze. Porażka. Kiedy sprzedający otrzyma pieniądze? Bo zabraknie towaru...
Po dodaniu przedmiotów do koszyka i przy próbie sprawdzenia zawartości koszyka aplikacja pokazuje błąd "Ups! mamy problem. Wygląda na to, że problem wystąpił po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę.
I tak już od kilku godzin.
Ma ktoś podobnie?
@yoman_94 Aplikacja ? U mnie na kompie - bangla.
@yoman_94 Tak bywało, odśwież, wyloguj się.
@yoman_94 Z jakiej wersji aplikacji korzystasz?