Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
05.08.2022r. kupiłam naszyjnik personalizowany i tego 05. wpłaciłam pieniądze przez payu przelewem tradycyjnym.Do teraz pieniądze nie dotarły na konto kupującej ponieważ status jest ''wpłata anulowana'' tylko,że ja nic nie anulowałam.Nie dostałam też żadnej wiadomości od Allegro,że coś nie tak.Prosiłabym o odpowiedź dlaczego ta wpłata została anulowana i przez kogo? Proszę o jak najszybszą odpowiedź.Pozdrawiam!
ten numer to : IdT XX2740915503 ALLEGROXX PAYU
Hanna Ludowicz (hankris)
@hankris Cześć. 🙂 Czy jesteś pewna, że w przelewie nie znalazł się błąd (np. źle przepisany tytuł przelewu)? Prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Zweryfikujemy tę sprawę z Operatorem płatności. Dla sprawnego załatwienia sprawy w treści wiadomości napisz proszę, że sprawa dotyczy zamówienia numer a5782171-140c-11ed-a333-2b7092a81d24. 🙂
przykro mi ale nie prześlę potwierdzenia przelewu ponieważ nie mam jak,nie mam skanera,drukarki czy to tan jeszcze potrzebne.
Anulowana ponieważ w wyznaczonym czasie nie dotarły środki do sprzedającego, niestety takie problemy są z przelewami tradycyjnymi.
Ale ja kupiłam około 10 rano i o 11:30 zrobiłam już wpłatę.
Wpłatę zrobiłaś na PP albo w banku i nie ma znaczenia godz,, musi dotrzeć do spzredajacego, a nie dotarł.🤗
właśnie ma znaczenie godzina..kiedyś pieniądze przelewali jeszcze tego samego dnia jeśli wpłaciłaś do 13:30 a teraz zrobili,że do 11 więc spóźniłam się tylko pół godziny,czyli jutro już powinny być na koncie a okazało się,że już w piątek anulowano a z banku którego wpłacałam pieniądze wyszły tego samego dnia