Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 15 lat mam konto na Allegro i często robię tu zakupy. Mam też Allegro Smart i korzystam z niego. Nie mogłem się zalogować (starość nie radość pokręciłem hasło}i musiałam zmienić hasło (mimo, że jeszcze wcześniej robiłem zakupy). . Zgłosiłam to na Allegro, ale nie mam jeszcze odpowiedzi. Nie wiem, czy wysłałam w odpowiednie miejsce. Co mam zrobić? Proszę o odblokowanie?
@marcos125 Cześć! Nie martw się, to nie Twoja wina. Na Twoim koncie niestety doszło do włamania w kwietniu. Odpisaliśmy Ci już na wiadomość mejlową.
Musisz zmienić hasło do poczty oraz przeskanować urządzenia programem antywirusowym. Usuń także wszystkie urządzenia zaufane z listy: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dwustopniowe-logowanie.
Uaktywnij też dwustopniowe logowania zarówno na skrzynce pocztowej przypisanej do konta jak i na samym koncie Allegro. 🙂
A nie było opcji zamówienia rozmowy?; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a