Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Mam problem.....Chciałam aktywować usługę Allegro Pay.
Podczas jej aktywacji podałam omyłkowo nr tel.męża który ma swoje odrębne konto i aktywną usługę Allegro Pay.
System prawdopodobnie wyłapał po numerze telefonu że przypisany jest do innego konta i zablokował mi proces aktywacji w/w usługi.
Konsultant twierdzi że nie może pomóc bo to jest blokada automatyczna i on nie wie na jak długo została nałożona i jak ją zdjąć
Chciałam kupić dość drogi przedmiot na raty i potrzebuje pilnego rozwiązania problemu.
@AGACHELM przykro mi, ale jeśli Doradca Allegro Pay poinformował Cię, że nie ma możliwości odblokowania wniosku to ja otrzymam taką samą odpowiedź.
Rozumiem, że zależy Ci na czasie, może sprawdź czy nie ma interesującego Cię przedmiotu z dostępnymi ratami PayU.
@AGACHELM Takie sytuacje były tu opisywane, błędne dane i blokada trwa 14dni ale także pisane było że da się zdjąć taką blokadę tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0 dlaczego tobie odmawiają, może inny powód!