anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu za polecenie Allegro Pay

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:49675237
#1 Nowicjusz

Dzień dobry,
W dniu 28.09.2025 r. zaprosiłam znajomego do Allegro Pay, korzystając z linku polecającego. Znajomy założył konto i aktywował usługę zgodnie z regulaminem. Minęło już kilka dni, a ani ja, ani znajomy nie otrzymaliśmy kuponów, które, z tego, co wiem, powinny pojawić się na koncie w ciągu 2-3 dni roboczych.
Login znajomego to: Client:125496916
Z góry dziękuję za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:49675237 🙂 Kupony są już na Waszych kontach. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów