Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Prosiłbym o odpowiedź na pytanie dlaczego nie otrzymałem drugiego kuponu wysokości 25 zł, który zgodnie z mailem powinienem otrzymać po aktywacji allegro Pay? Warunki zostały spełnione, ponieważ miał być to zakup w wysokości powyżej 30 zł z użyciem opcji płatności allegro Pay. Zawiodłem się na tym programie. W przyszłości nie skorzystam już z tej opcji i nie polecę Allegro Pay ze względu na niewywiązanie się z obietnicy.
@Simon19321 czy możesz napisać kiedy otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją o promocji?
Zgodnie z regulaminem promocji:
"[...] aby otrzymać Kupon Promocyjny, Uczestnik, który nie aktywował Allegro Pay, powinien:
a. w Okresie trwania Promocji, nie później niż siódmego dnia do godziny 23:59, od otrzymania wiadomości e-mail wskazanej w ust. 1 powyżej, aktywować Allegro Pay, lub
b. w Okresie trwania Promocji, nie później niż siódmego dnia do godziny 23:59, od otrzymania wiadomości e-mail wskazanej w ust. 1 powyżej, aktywować Allegro Pay oraz zrealizować Transakcję na Allegro o minimalnej wartości 30 zł (bez kosztów dostawy), przy płatności za pomocą Allegro Pay".
Maila dostałem 13 stycznia i aktywowałem allegro Pay dzień później. Po tym wydarzeniu dostałem pierwszy kupon 25 zł, a później zgodnie z treścią maila wystarczyło zrobić zakup za 30 zł z użyciem allegro Pay co chciałem zrobić robiąc zakupy 21 stycznia za 45 zł i używając tego kuponu jednak nie było możliwości zaplaty z użycie allegro Pay to był pierwszy moment kiedy nie dostałem drugiego kuponu. Następnie 24 stycznia dokonałem kolejnego zakupu w kwocie powyżej 30 zł i tym razem używając allegro Pay i myślałem, że w niedługim czasie(do 2 dni) dostanę ten drugi kupon 25 zł. Jednak tak się nie stało do dziś. Jest to niesprawiedliwe i nie użyje już więcej tej opcji oraz nie polecę tej opcji nikomu ze względu na nieuczciwą praktykę ze strony Allegro.
Allegro Pay nie zapłacisz kuponem, to zakup na raty!
@Simon19321 przykro mi, ale w takim wypadku nie spełniłeś warunku dotyczącego 7 dni.
Aby móc skorzystać z kuponu trzeba wybrać płatność z góry, a wówczas nie jest to płatność w ramach Allegro Pay.
Nie było tego napisanego w treści maila. Allegro tylko poinformowało o aktywowaniu allegro Pay w ciągu 7 dni od dnia otrzymania maila, a o okresie zakupu z użyciem allegro Pay nie było ani słowa. Na przyszłość allegro niech lepiej komunikuje o warunkach promocji. Szkoda psuć relację z klientami przez takie niedorzeczności. Ale dziękuję za odpowiedzi i zainteresowanie się sprawą la_nika. Czy mogę gdzieś się odwołać/złożyć reklamację w tej sprawie?
@Simon19321 w treści wiadomości e-mail była taka informacja, jest też umieszczona w regulaminie.
Przykro mi, ale nie mogę zrobić w tej sprawie nic więcej 😞
Możesz odwołać się kontaktując się za pomocą tego formularza.