anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości aktywacji allegro pay

Client:49220613
#1 Nowicjusz#

Witam, uzupełniłam wniosek o allegro pay, po czym wyskoczyła informacja że muszą zweryfikować moje dane, żebym się z nimi skontaktowała. Skontaktowałam się z Allegro przez czat, doradca poinformował mnie że problem wynika z tego że mój mąż przy składaniu wniosku o allegro pay ze swojego konta allegro (mamy dwa osobne konta) podał  mój numer telefonu we wniosku, ja składając wniosek również podałam mój numer telefonu. Doradca twierdzi że przez to że do dwóch różnych wniosków z dwóch różnych kont został podany ten sam numer telefonu mój wniosek (czyli ten drugi) został zablokowany i on nie może z tym nic zrobić. Mieliście podobną sytuację? 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0