anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości rozłożenia zakupu na raty

jamoor
#7 Wielbiciel#

Przedmiot kupiony i zapłacony  w systemie Allegro Pay za kwotę powyżej 300 zł. Z uwagi na fakt, że przedmiot był uszkodzony, a metki już usunięte zwróciłam przedmiot sprzedającemu z prośbą o naprawę i odesłanie. Sprawa została załatwiona pozytywnie. Teraz chciałabym skorzystać z opcji rozłożenia zakupu na raty ale nie widzę u siebie takiej możliwości

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@jamoor To Twój pierwszy zakup w opcji Allegro Pay? jeśli tak, rozłożenie na raty może być niedostępne. To odesłanie do sprzedawcy było odstąpieniem od umowy, czy reklamacją? Co zaznaczyłaś w formularzu zwrotu? 

oznacz moderatorów