Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, problem jest szerszy niż w temacie. Po sprzedaniu przedmiotu i wpłacie od kupującego przez payu do teraz nie otrzymałam wpłaty na moje (sprzedającego) konto bankowe. Ponadto nie mogę przesłać danych do utworzenia etykiety w portalu INPOST. Podczas kontaktu telefonicznego powiedziano mi, że to problem po stronie ALLEGRO. Pomimo, iż mam połączone konto z aplikacją Inpost (listopad 2020) nie mogę przesłać danych do wystawienia etykiety. Co mam teraz zrobić? Nie chcę aby kupujący wystawił mi złą opinię za ewentualne opóźnienia w wysyłce, które nie będą zależne ode mnie, ponieważ nie wyślę przedmiotu zanim nie otrzymam wpłaty na konto. Szkoda, że nie macie infolinii albo wiarygodnej i fachowej obsługi użytkownika, bo nawet teraz pisząc nie wiem czy ktoś kompetentny mi odpowie...
@agaro25 Aby mieć pieniądze na koncie, trzeba je sobie wypłacić tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
Po zleceniu wypłaty środki trafią na rachunek do końca następnego dnia roboczego po zleceniu.
Już mając pieniądze w Allegro Finanse, masz obowiązek wysłać towar.
Kontakt z Allegro jest tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Ok. Dzięki za rozwiązanie chociaż jednej części problemu. Kasa już wypłacona. Szkoda, że nie mogę przesłać danych do wydrukowania etykiety...
Z reguły taka płatność przechodzi w kilka minut ale nie zawsze, do końca następnego dnia roboczego. Oczywiście musisz sam zlecić wypłatę stąd:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ po aktywowaniu konta do wyplat: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...