Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15.11.2023 r w godzinach porannych wykonałam przelew tradycyjny w banku PKO kwota 81,50 zł na spłatę Allegro Pay (laptop acer)
Wykonanałam już kilka takich spłat i były księgowane najczęściej tego samego lub najpóźniej następnego dnia. Tutaj mija już 6 dzień kalendarzowy(4 roboczy) , a nikt z obsługi Allegro nie jest w stanie wyjaśnić, jak to możliwe ze pieniądze magicznie zniknęły, pomimo tego, ze wysłane zostało potwierdzenie przelewu. Numer konta do spłaty się zgadza, tytuł przelewu się zgadza, nazwa odbiorcy się zgadza, ale nie zgadza się stan na koncie Allegro Pay.
Wiem, że nie jestem pierwszą taką osobą na forum, bo było już kilka takich wątków.
Pytanie do osób co to przeszły, jak skutecznie zmusić Allegro do zaksiegowania przelewu, a nie zbywania klienta ….
Na koniec dodam, że wczoraj około 13:00 wykonałam ponowienie tego nieszczęsnego przelewu (tylko z kwotą 0,01 zł) i przelew został zaksięgowany przez Allegro tego samego dnia około 22:00…
@Client:46066031 muszę poprosić Cię o cierpliwość, widzę, że sprawa jest konsultowana i wkrótce otrzymasz odpowiedź w wiadomości e-mail.
Nie zakładaj proszę kolejnych spraw, bo to tylko przedłuży proces.
Kiedy konkretnie mogę liczyć na odpowiedź?
@Client:46066031 nie jestem w stanie podać konkretnego terminu, ale do końca tygodnia sprawa powinna zostać już wyjaśniona. Ja niestety nie mam wglądu w szczegółowe informacje dotyczące Allegro Pay, więc konieczna jest odpowiedź Doradcy, który się tym zajmuje.