Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w dniu 05.01.21 dokonałem zakupu i opłaciłem go za pomocą Allegro Pay. W dniu 13.01.21 spłaciłem Allegro Pay. Następnie stwierdziłem, że jednak zwrócę zakupiony produkt. Zgłosiłem zwrot w dniu 18.01.21 i odesłałem go sprzedawcy. Przez 3 tygodnie nie dostałem żadnej informacji o zwrocie mojej płatności, dlatego skontaktowałem się ze sprzedawcą. Stwierdził on, że dokonał zwrotu środków w dniu 28.01.21. Zgłosiłem ten problem za pomocą chatu z pracownikiem Allegro w dniu 11.02.21. Dopiero po mojej interwencji został zlecony zwrot nadpłaty. Chciałbym zgłosić sugestię, aby Allegro informowało kupującego o nadpłacie w Allegro Pay i zwracało nadpłatę poprzez system płatności, z którego został spłacony zakup. Ja nie dostałem żadnej informacji mailowej, a w panelu użytkownika też nie ma jakiejkolwiek wzmianki o nadpłacie w Allegro Pay.
Pozdrawiam
Jakub [edycja]
No to nieładnie Allegro Pay postępuje. Nie wiadomo co by było, gdybyś nie nie upomniał. Pewnie w nieskończoność czekałbyś na pieniądze 🙂
@donkonaresco jeżeli w Allegro Pay pojawia się nadpłata, zespół przesyła maila do Kupującego, ponieważ taką nadpłatę można albo przeksięgować na spłatę innej umowy albo zwrócić na rachunek Kupującego. Automatycznie zespół Allegro Pay wysyła maila z prośbą o podanie danych do zwrotu lub numeru umowy do przeksięgowania, być może ten mail został przeoczony lub trafił do innej zakładki. Wczoraj dyspozycja zwrotu została przyjęta i w ciągu trzech dni pieniądze będą na Twoim koncie.
Nigdy nie dostałem maila z informacją o nadpłacie od Allegro Pay. W tym tkwi problem. Dostałem jedynie informację, że sprzedawca zwrócił środki tym kanałem, które je otrzymał, czyli pieniądze trafiły z powrotem do Allegro Pay. Jestem pewny, że nie przeoczyłem żadnego maila w tej sprawie i dlatego założyłem ten wątek, żeby ktoś zwrócił uwagę na ten problem. Dzisiaj otrzymałem zwrot nadpłaty.
@donkonaresco dziękuję, że zgłosiłeś nam ten problem, cieszę się, że otrzymałeś zwrot i przepraszam, że musiałeś na niego czekać.
Wychodzi na to że allegro ma problem z obsługą nadpłat. Od ponad tygodnia szarpe się z wami poprzez e-mail i ciągle otrzymuje odpowiedzi " sprawdzimy " a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Istny dramat, nie spodziewałem się ze z takim portalem jak Allegro może być tyle kłopotów.
@Maciek-Staszow, widzę, że sprawę wyjaśniasz z nami mejlowo. Poproszono Cię o przesłanie więcej informacji, które pozwolą ją rozwiązać.
To ja właśnie informuje was o tym że mam kłopot. Napisałem już kilkadziesiąt mejli i nadal bez skutku.
Emailowo odpisujecje iż sprawa została przekazana do AllegroPay w celu wypłaty środków. - czas oczekiwania na wypłatę to 3 dni robocze.
Mija 3 dni robocze i pieniędzy jak nie było tak nie ma.
Ponownie kontaktuje się emailowo i otrzymuje informację iż sprawę przekazujecie do AllegroPay i znów mają na wypłatę 3 dni robocze 😁.
Minęły już 2 dni robocze i nadal nie mam pieniędzy. Odbijanie piłeczki i nikt fachowo nie zajmuje się tą sprawa. Patrząc powyżej inni mieli dokładnie ten sam problem.
Jak tak jest jak piszecie, to sie tez tez zastanawiam jak bedzie u mnie. Mialem 4 nadplaty, wypelnilem formularz z danymi umow i kwotami nadplat, jak rowniez rachunkiem do zwrotu ale ... zadnego potwierdzenia. Mam nadzieje, ze przekazane info nie poszlo gdzies w kosmos ....
@muhozol, księgowanie takiego przelewu trwa do 3 dni roboczych. Gdybyś napotkał jakieś trudności, daj, proszę, znać. 🙂
Mam podobny problem jak kolega. Zgłaszałem sprawę ,ale odpisano mi ,że pieniądze zostały zwrócone i będzie nadpłata w allegro pay. Żadnego maila o zwrocie ,ani nic. Pieniędzy jak nie było tak nie ma. Proszę o jakąś interwencje
@matthias15011994 kontaktowałeś się już z nami e-mailowo, a Twoje zgłoszenie jest weryfikowane przez zespół Allegro Pay, poczekaj proszę na naszą odpowiedź.
02.10.2021 r. dostałem następujący mejl: "(...) przepraszam Pana za wydłużony czas odpowiedzi. (...) Właśnie skorygowałam naliczoną opłatę za przesyłkę Allegro InPost. Moja korekta jest widoczna w historii Pana rachunku. (...)."
Już ucieszyłem się z profesjonalizmu obsługi. Jak się okazuje - przedwcześnie. Bo już 10.10.2021 r. ktoś inny cofnął tę korektę i z powrotem naliczył mi przedmiotowe 8,99 zł za nie zrealizowaną usługę pocztową.
Z E R O rzetelności i profesjonalizmu ze strony serwisu. Jednak będę musiał złożyć wniosek o rozpatrzenie tej sprawy przez Urząd Komunikacji Elektronicznej wraz z propozycją przyjrzenia się wszystkim "nacinkom" na drobne kwoty, stosowanym wobec sprzedawców detalicznych. A przedmioty wysłałem kupującemu listem poleconym Poczty Polskiej (mam dowód nadania, raport odbioru oraz mejle z podziękowaniem). Odebrał je 05.10.2021 r.
@Pe_Beo Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłosiłam tę sprawę i wrócę tutaj z odpowiedzią, kiedy otrzymam więcej informacji.
@Pe_Beo Cześć. Korekta wynosząca 8,99 zł dotyczy zamówienia numer 660166147122100118677570 i została poprawnie naliczona 2 października - zgodnie z wiadomością, którą otrzymałeś mejlowo.
Opłata za nadanie pobrana z 10 października dotyczy innej przesyłki: o numerze 660166327130017114344479
OK. Dziękuję wyjaśnienie. Wycofuję zarzuty.
Pozdrawiam
Ja mam ten sam problem minęły trzy dni robocze pieniędzy brak teraz się zastanawiam czy to jest tak że o swoje trzeba się tu dopominać kto tego nie zrobi to nie odsyłają mają gdzieś ?
@Client:33862990, środki przekazaliśmy 5.01. Ich zaksięgowanie trwa do 3 dni roboczych od następnego dnia po zleceniu zwrotu. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości - dziś lub jutro środki powinny znaleźć się na Twoim koncie. Gdyby tak się nie stało, daj, proszę znać. 🙂