anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy od [edycja] za niedostarczony towar.

Client:34683292
#7 Wielbiciel#

Client 34683292 Mam problem z odzyskaniem pieniędzy za niedostarczony słonecznik od [edycja] który zamówiłam 17 luty .Dyskusja trwa już około dwa tygodnie i mam wrażenie że z obu stron odpowiada automat.17marca przypada termin spłaty mojego zadłużenia w kwocie 46,99. Nie chcę zamykać dyskusji bo nie otrzymałam zwrotu pieniędzy czyli problem nie został rozwiązany. Straciłam zaufanie do Allegro a robiłam dużo zakupów.

Jeszcze raz odnośnie przesyłki słonecznik. Weszłam na Allegro na stronę odbioru towaru i tam widnieje taka informacja że towar odebrano w punkcie Adres punktu odbioru Paczkomat WRZ01N
Piastów 16
62-300 Września
Przy markecie Twój Market
Przewoźnik i numer przesyłki
InPost
664100849562300130529446.
Nie mam pojęcia dlaczego przesyłka poszła w to miejsce skoro ja podałam inny adres paczkomatu. Teraz nie chcę już przesyłki , chcę tylko zwrotu pieniędzy.

 

 

 
 
 
 
 

 

 
Przejdź do konwersacji
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34683292, w takiej sytuacji najlepiej będzie wyjaśniać sprawę w rozpoczętej dyskusji.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:34683292
#7 Wielbiciel#

Witam. Ja rozumiem ale mam wrażenie że w tej dyskusji odpowiadają mi automaty a nie prawdziwe osoby. Telefoniczny kontakt z dostawcą jest niemożliwy bo odzywa się tylko poczta głosowa z wiadomością że skrzynka jest pełna. Bardzo lubiłam zakupy na Allegro ale chyba  przez nieuczciwego dostawcę przestanę je robić .

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:34683292. Widzę, że podjęliśmy już odpowiednie działania wobec tego sprzedającego i jego konto zostało zablokowane. 
Status przesyłki wskazuje na jej doręczenie. Jeśli jednak nie otrzymałaś paczki, to zachęcam do kontaktu z InPost i zgłoszenia reklamacji. Przewoźnik będzie w stanie zweryfikować co dokładnie stało się z przesyłką (np. sprawdzić nagrania z monitoringu Paczkomatu). 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:34683292 skoro paczka odebrana, nie ma tu żadnych podstaw do zwrotu kasy 😞 Przyjdzie termin spłaty trzeba spłacić 😞

Sprawdzić w szczegółach jaki został podany paczkomat, kto zawinił, złożyć reklamację u przewoźnika lub sprzedawcy, bo mam wrażenie że się motacie w dyskusji, Ty chcesz kasę a sprzedawca ma że odebrane 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:34683292
#7 Wielbiciel#

Witam. Wszystko to opisałam na Allegro Protect w którym paczkomacie towar po godzinie został odebrany a mój podany adres odbioru w zamówieniu był zupełnie inny. Złożenie reklamacji u przewoźnika  lub sprzedawcy graniczy z cudem.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Client:34683292

Adres paczkomatu nie ma najmniejszego znaczenia w procesie doręczenia. Liczy się tylko jego kod (np. WRZ01N).

Po drugie. Aby otrzymać zwrot musisz odesłać towar. Niestety przesyłka została odebrana, co niestety obciąża ciebie.

Sprawdź w mailu z potwierdzeniem zakupu dane do wysyłki i zgłoś reklamację do sprzedawcy jeżeli wysłał pod inny adres.

 

oznacz moderatorów