Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 30.09 spłaciłam swój zakup allegro Pay - w międzyczasie zrobiłam zwrot produktu, sprzedający zwrócił pieniądze, ale ja nie mam ich nadal na koncie mimo, że od zwrotu sprzedającego minął tydzień (allegro Pay spłacone jeszcze przed zwrotem), co ja mam teraz zrobić, skoro Allegro przetrzymuje moje pieniądze, w dodatku na stronie nie ma żadnego kontaktu bezpośrednio do nich?
Bo to trochę inaczej działa:
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
musisz napisać tu o nadpłatę:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
Ale ja poniosłam koszty, bo spłaciłam to przed zwrotem pieniędzy od sprzedającego, nigdzie tych pieniędzy nie ma.... jedynie Allegro dostało pieniądze 2 razy....
Skąd wiesz że2x, może sprzedający nie zwrócił?
Allegro przy każdym zwrocie od sprzedającego informuje mailem
@izaw121 Allegro Pay powinno Ci zwrócić nadpłatę w ciągu 5 dni od czasu zwrot wpłaty przez sprzedawcę. Jeżeli ten czas minął, upomnij się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391&subjectId=54fc89e8-5...
@izaw121 Napisz do Allegro Pay przez wyżej podany link. Wszystko się wyjaśni.
Jest jakaś możliwość sprawdzenia, jak to wyglądało w przeszłości, bo podejrzewam, że Allegro tak mnie robiło też wcześniej?
@izaw121 Sprawdź dokładnie swoje płatności i spłaty w panelu Allegro Pay. Ktoś tu dzisiaj pisał o przedłużaniu zwrotów nadpłat. Dopiero po reklamacji obiecano mu oddać pieniądze, a czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.
Czyli biorąc pod uwagę ilość zakupów i zwrotów nie do sprawdzenia, tym bardziej, że przy kliknięciu na produkt strona cofa się do zakupów jeszcze nie opłaconych, dobry sposób zarobku znalazło sobie Allegro, a wcześniej ich nie sprawdzałam
Jeżeli masz nadpłatę to napisz i będziesz miała wszystko wyjaśnione czy mają twoją kasę, a jak mają to kiedy Ci zwrócą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391