anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniedzy po zwrocie

Client:42134070
#7 Wielbiciel

Witam, zwróciłam część zakupu dokonanego przez Allegro Pay. Dostałam informację o decyzji o zwrocie pieniędzy, jednak pieniądze nadal nie pojawiły się ani na koncie allegro pay, ani na moim koncie bankowym. 

Zwrot jest u sprzedającego od 28 października.

Czy to jest błąd po stronie Allegro czy sprzedającego? Kiedy otrzymam pieniądze?

883a5730-a820-11f0-add5-7b3b64291cd4

     

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Client:42134070. Sprzedający podjął dwie nieudane próby zwrotu - 28.10.2025 oraz 07.11.2025. Zwroty nie zostały zrealizowane, ponieważ nie udało się pobrać pieniędzy z salda sprzedającego. 
Skontaktujemy się ze sprzedającym i poinstruujemy co powinien zrobić w takiej sytuacji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:42134070
#7 Wielbiciel

Dziękuję za informację 

oznacz moderatorów