anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu z allegopay

mkmika0702
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam towar płacąc z allegropay. Następnie go zwróciłam i zapłaciłam za niego z godnie z harmonogramem spłaty.

Nie otrzymałam jednak zwrotu środków na moje konto.

Taka sytuacja miała miejsce już 3 raz.

Otwarcie dyskusji jest niemożliwe. Pojawia się informacja, że sprzedający zwrócił pieniądze. Na moim koncie ich nie ma

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mkmika0702 informacje na temat rozliczeń na umowie, będą dla Ciebie widoczne w panelu Allegro Pay, po przejściu do szczegółów danej umowy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o zawartych umowach, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz

oznacz moderatorów

ceg24
#1 Nowicjusz#

Mam bardzo podobna sytuację i to już w dwóch przypadkach. Nie wiem do końca co zrobić bo moja termin spłaty 1 raty a jeszcze zwrócone i zatwierdzone przez sprzedawcę przedmioty nie zostały rozliczone w allegro pay.

Gdzie z takim problemem napisać, może ktoś pomoże.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ceg24 napisz proszę do nas na czacie lub umów rozmowę telefoniczną z Doradcą przez ten link. Doradca będzie mógł sprawdzić szczegóły umowy Allegro Pay. 😊

oznacz moderatorów