anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co ze zwrotem pieniędzy ?

izakrasowska
#7 Wielbiciel#

 

Witam, 

 

W dalszym ciągu nie mam rozwiązanej sprawy zwrotu środków z allegro peopay :

Dzień dobry,

w związku z zarejestrowaniem zwrotu środków z tytułu odstąpienia od transakcji nr 2396761775 informujemy, że przekazaliśmy Twoje środki do Twisto Polska sp. z o.o.

Ważne informacje:

  • Przekazane przez nas środki zostaną zaksięgowane w Twisto Polska sp. z o.o. w ciągu 3 dni roboczych.
  • Aby sprawdzić status płatności skontaktuj się z Twisto Polska sp. z o.o. pod numerem telefonu +48 22 263 02 10 lub napisz na adres kontakt@twisto.pl.



Informacje szczegółowe o zwrocie i transakcji:

  
Szczegóły zwrotu
 

 

Zwracana kwota: 299,00 PLN
 

 

Data zwrotu: 2021-12-13 (Twisto Polska sp. z o.o. zaksięguje kwotę w ciągu 3 dni roboczych)
 

 

Sposób zwrotu: na rachunek Twisto Polska sp. z o.o.
 

 

Opis zwrotu: Uznanie 51187109 zwrot XX2396761775XX QQ95URE0SXJRG3X0BYQQ RR20211213111644RR 59644687/2021
 

 

Numer operacji PayU: 51187109



  
Szczegóły płatności, której dotyczy zwrot
 

 

Kwota płatności: 299,00 PLN
 

 

Data płatności: 2021-11-27
 

 

Sposób płatności: Płacę później z Twisto - Polska
 

 

Odbiorca płatności: http://www.euro.com.pl
 

 

Opis płatności: 59644687/2021
 

 

Numer transakcji PayU: 2396761775

 

 

Witam, 
 
  • KWOTA ZAKUPU

    259,00 zł

  • WYBRANA OPCJA SPŁATY

    1 × 259,00 zł

    RRSO 0,00% (koszt 0,00 zł)

  • CAŁKOWITA KWOTA DO SPŁATY

    259,00 zł

  • UMOWA ALLEGRO PAY

     

    3715834148
 

 

W związku z powyższym proszę o zwrot środków na moje konto :
 
45102013320000170211880087    PKO
iZABELA kRASOWSKA

 

Dzień dobry,

dziękujemy za zgłoszenie (nr 720980)!. Odebraliśmy je i wkrótce skontaktujemy się z Tobą. Prosimy o cierpliwość. Na większość wiadomości odpowiadamy w ciągu 72 godzin (w dni robocze).

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Po zwrocie przy płatności na raty Allegro Pay środki wracają na ich konto a żeby otrzymać zwrot nadpłaty należy tu poprosić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@izakrasowska Cześć. Wiadomość, którą otrzymałaś, jest od Twisto i nie mam wglądu do tych zgłoszeń. Czy możesz powiedzieć coś więcej o tej sprawie? Anulowałaś zamówienie opłacone z Allegro Pay? Podaj mi proszę numer tego zamówienia, bo nie widzę u Ciebie na koncie zakupu na taką kwotę - dodatkowo odbiorcą płatności jest euro.com.pl 

oznacz moderatorów