Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dalszym ciągu nie mam rozwiązanej sprawy zwrotu środków z allegro peopay :
Dzień dobry,
w związku z zarejestrowaniem zwrotu środków z tytułu odstąpienia od transakcji nr 2396761775 informujemy, że przekazaliśmy Twoje środki do Twisto Polska sp. z o.o.
Ważne informacje:
Informacje szczegółowe o zwrocie i transakcji:
Szczegóły zwrotu | |
| Zwracana kwota: 299,00 PLN |
| Data zwrotu: 2021-12-13 (Twisto Polska sp. z o.o. zaksięguje kwotę w ciągu 3 dni roboczych) |
| Sposób zwrotu: na rachunek Twisto Polska sp. z o.o. |
| Opis zwrotu: Uznanie 51187109 zwrot XX2396761775XX QQ95URE0SXJRG3X0BYQQ RR20211213111644RR 59644687/2021 |
| Numer operacji PayU: 51187109 |
Szczegóły płatności, której dotyczy zwrot | |
| Kwota płatności: 299,00 PLN |
| Data płatności: 2021-11-27 |
| Sposób płatności: Płacę później z Twisto - Polska |
| Odbiorca płatności: http://www.euro.com.pl |
| Opis płatności: 59644687/2021 |
| Numer transakcji PayU: 2396761775 |
259,00 zł
1 × 259,00 zł
RRSO 0,00% (koszt 0,00 zł)
259,00 zł
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie (nr 720980)!. Odebraliśmy je i wkrótce skontaktujemy się z Tobą. Prosimy o cierpliwość. Na większość wiadomości odpowiadamy w ciągu 72 godzin (w dni robocze).
Po zwrocie przy płatności na raty Allegro Pay środki wracają na ich konto a żeby otrzymać zwrot nadpłaty należy tu poprosić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
@izakrasowska Cześć. Wiadomość, którą otrzymałaś, jest od Twisto i nie mam wglądu do tych zgłoszeń. Czy możesz powiedzieć coś więcej o tej sprawie? Anulowałaś zamówienie opłacone z Allegro Pay? Podaj mi proszę numer tego zamówienia, bo nie widzę u Ciebie na koncie zakupu na taką kwotę - dodatkowo odbiorcą płatności jest euro.com.pl