anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu nie można zweryfikować moich danych ?

Client:116556866
#1 Nowicjusz#
  • Dzień dobry, 
  • Miałam konto na allegro od ponad roku oraz również korzystałam z allegro pay. Z przyczyn osobistych musiałam zmienić numer telefonu oraz e mail więc założyłam nowe konto. Niestety teraz nie mogę korzystać z allegro pay ponieważ wyskakuje komunikat że.nie możemy zweryfikować Twoich danych. Moje pytanie czy mozna coś z tym zrobić czy nie ? 
  • Pozdrawiam 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

No ta czyli masz 2 konta i tam jest aktywny Pay, najlepiej się skontaktuj z doradcą i to wyjaśnij: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc

oznacz moderatorów