Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar - UPS. Okazał się wadliwy. Producent zadecydował o zwrocie pieniędzy, gdy prześlę reklamowane urządzenie do sprzedawcy. Przesłałem je. Sprzedawca zwrócił należność 218 zł do Allegro pay 22 listopada 2021.
Zauważyłem jakieś "nadpłaty" na moim koncie. Nadpłaty zniknęły. Po interwencji i przesłaniu jak poproszono numer umowy i konto do zwrotu dostałem maila:
Dane do przelewu przekazałem do Allegro Pay. Jak tylko zlecimy nadpłatę, dostanie Pan od nas nową wiadomość. Poinformujemy w niej Pana o przewidywanym czasie zwrotu pieniędzy.
I cisza. Nie mam pieniędzy do dziś (6.12.2021)!
Zacząłem się zastanawiać gdzie takie sprawy się zgłasza, bo do Allegro to chyba nie?
Pozdrawiam
@andrzej_021 Taki zwrot nadpłaty powinien trwać 5 dni. Jeśli ten czas minął, upomnij się ponownie, odpowiadając na korespondencję od Allegro.
Wiele osób tu zgłasza problemy i opóźniania związane ze zwrotem nadpłat.
Zgłaszałem już kilkakrotnie. Czekam na kontakt, a potem chyba zgłoszę, ale już nie do Allegro.
Wkurza mnie podejście charakterystyczne dla wszelkich instytucji finansowych. Spóźnienie ze spłatą - odsetki karne. Gdy oni nie zwracają na czas - wicie rozumicie, obiektywne przyczyny ...
Nieuczciwe jest, że muszę się DOMAGAĆ zwrotu. Sprzedawca odesłał pieniądze na właściwe konto i nie miał z tym problemów. A Allegro pay je przetrzymuje. Zupełnie jakby ktoś miał prawo sądzić, że chciałem zostawić im pieniądze na nieoprocentowanym rachunku? Powinni SAMI NATYCHMIAST odesłać na konto, z którego otrzymali wpłatę.
Problemy ze zwrotem nadpłat źle świadczą o tej instytucji. Muszę sprawdzić jak usunąć tę opcję allegro-pay, żebym na skutek nieuwagi z niej nie skorzystał. Obawiam się, że zarabiają tak jak banki tj. na przetrzymywaniu nie swoich pieniędzy.
Pozdrawiam