Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Poniżej treść e-maila, który otrzymałem dziś od Państwa. mógłbym prosić o weryfikację i przybliżenie tematu?
Dobry wieczór,
kontaktuję się z Panem w sprawie wpłaty pieniędzy na rachunek Allegr Pay.
Z uwagi na to, że wpłacił Pan rachunek dotyczący nadpłat, konieczne jest podanie numeru rachunku do zwrotu.
Bezpieczeństwo danych finansowych naszych Klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego też będę wdzięczna, jeżeli w wiadomości zwrotnej poda mi Pani dogodny termin na krótką rozmowę. Może Pan również napisać do nas na czacie lub samodzielnie zamówić rozmowę z poziomu tego formularza
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cca
Czekam na wiadomość zwrotną od Pana.
Życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam
// Joanna [edycja]
Zespół Allegro
@vafel jest to wiadomość od nas. Tak jak napisała moja koleżanka, podałeś błędny rachunek do zwrotu nadpłaty z Allegro Pay, dlatego prosimy o kontakt telefoniczny (w celu potwierdzenia tożsamości) i podanie prawidłowego konta do wypłaty nadpłat z Allegro Pay.
ok. na jaki numer dzwonić?
W formularzu jest błąd i nie mogę go uzupełnić. Mój numer konta jest przecież w danych Allegro ponieważ korzystam z allegro pay i szybkich przelewów. Pzatym jest też widoczny przy rozliczeniu z allegro. Jeśli nie to proszę dzwonić po 15:00.
@vafel okej, przekazałam tę informację Doradczyni, która się z Tobą kontaktowała 🙂
@vafel jedyny wolny termin dzisiaj był na 20:15, o tej godzinie Doradca będzie się z Tobą kontaktował 🙂 Jeśli Ci nie pasuje daj znać, możemy przełożyć na jutro na dowolną godzinę.