Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W niedzielę zamawiałam baterie przez Allegro. Podczas finalizacji zamówienia zdecydowałam się skorzystać z Allegro Smart za darmo na 3 miesiące. W związku z tym przesyłkę miałam za darmo. Wybrałam Allegro Paczkomaty InPost. Zakończyłam zakup i przeszłam do płatności. Dostałam na maila potwierdzenie zakupu baterii z przesyłką InPost. Po zapłaceniu czekałam na standardowego SMSa z InPostu o nadaniu przesyłki, ale ponieważ do dziś go nie dostałam, zajrzałam na Allegro. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu w Allegro i w drugim mailu, który dostałam po opłaceniu zamówienia, sposób dostawy jest inny - list polecony ekonomiczny! Nic o tym nie wiedziałam, nie zmieniałam sposobu wysyłki! Sprzedawca już wysłał paczkę pocztą. Jak doszło do tej zamiany i dlaczego nie dostałam żadnej informacji o tej zmianie? Proszę zwrócić uwagę na przewidywany termin dostawy. Baterie są mi potrzebne szybko i dlatego zdecydowałam się na paczkomat, a nie na pocztę.
Dodatkowo chciałabym zauważyć, że szukałam jakiegokolwiek sposobu na szybki kontakt z Allegro, żeby dowiedzieć się, co się stało i jedyne, co znalazłam, to ta "społeczność". Mam nadzieję, że szukam pomocy we właściwym miejscu. Najgorsze w tej sytuacji jest to, że wysłanej przesyłki już się nie cofnie i muszę cierpliwie czekać, aż listonosz zapuka do moich drzwi lub raczej zostawi awizo. Chciałabym się dowiedzieć chociaż, dlaczego doszło do takiej sytuacji. Czy sprzedający sam zmienił sposób dostawy? Allegro Smart tak zadziałało (co byłoby bez sensu)? Błąd systemu? CO się stało?
Info z e-maila potwierdzającego zakup:
Info z e-maila po zapłaceniu (4 minuty później):
Info z konta Allegro:
@d_mozga Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@d_mozga Sprawdziliśmy tę sytuację i nie ma tutaj błędu.
4 czerwca 2022 o 22:47:58 dostałaś powiadomienie o tytule "Kupiłaś 60x Baterie Słuchowe RAYOVAC 312 MF PR41 ZincAir od [login sprzedającego]".
Następnie parę minut później 5 czerwca o 22:51:36 dostałaś powiadomienie o tytule "Zapłaciłaś 49,96 zł za: 60x Baterie Słuchowe RAYOVAC 312 MF PR41 ZincAir od [login sprzedającego]".
Próbowałaś opłacić zamówienie 4 razy i przy ostatniej płatności (która się powiodła) wybrałaś inną formę dostawy.
Nie próbowałam opłacić 4 razy, tylko 2 i nie zmieniałam opcji dostawy. Jeśli się zmieniła opcja dostawy, to bez mojej wiedzy. Może sposób dostawy zmienił się automatycznie, a ja nic o tym nie wiedząc, bo skoro opłacam zamówienie, w którym już wszystko ustawiłam, to nie muszę nic na nowo ustawiać, przeszłam od razu do płatności. Jeśli tak jest, że przy drugiej próbie opłacenia ustawienia dostawy się resetują, to chyba powinniście jakoś to zmienić, bo jest to działanie zupełnie nieintuicyjne. Ja na pewno nie zmieniałam opcji dostawy. Ustawiłam paczkomat, bo chciałam paczkomat.
Nawet w historii przeglądania widać, że podchodziłam do opłacenia 2 razy, a nie 4. Zatem wygląda na to, że to co widzicie w swoim systemie nie do końca pokrywa się z tym, co widzi klient.
Nie neguję tego, że przy drugiej próbie opłacenia zamówienia była inna forma dostawy wybrana, ale chciałabym podkreślić - nie przeze mnie. Po prostu przeszłam szybko do płacenia, bo przecież już wszystkie pozostałe opcje ustawiłam i sprawdziłam poprzednim razem, nie ma więc potrzeby robić tego ponownie - taki był mój tok myślenia. Błąd. Zresetowało się, przeskoczyło na list polecony ekonomiczny i nawet o tym nie wiedziałam. 😞 Tak mniemam, że było. Moim zdaniem nie powinno się tak dziać.
@d_mozga Baterie są mi potrzebne szybko i dlatego zdecydowałam się na paczkomat
Ale sprzedawca przy paczkomacie też miał realizację 8 dni co masz w mailu więc nie wiele to zmieni 😞
@kostas11 z mojego doświadczenia wynika, że InPostem jest szybciej, jeśli się wyśle paczkę od razu.
@d_mozga ale sprzedawca ma w ofercie że paczka będzie za 8 dni w punkcie a deklaruje wysyłkę do 4 dni więc czemu ma wysyłać od razu ?