Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@lukasz11288 Cześć 🙂 Rozumiem, że chodzi o zamówienie numer a46c1cd2-5758-11ec-8c14-37d0d2f9c029 opłacone za pomocą Allegro Pay? Sprzedawca powinien oddać środki do Allegro Pay, a spłata nie powinna być wtedy od Ciebie wymagana. Rozpocznij proszę dyskusję ze sprzedającym i w razie potrzeby poproś pracownika Allegro o pomoc: https://allegro.pl/dyskusje/nowa.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – wyślemy Ci mejla z informacją o nadpłacie i linkiem do panelu Allegro Pay. Możesz tam podać numer rachunku, na który mamy przelać nadpłatę. Kolejne nadpłaty zwrócimy już automatycznie na rachunek, który wskażesz w panelu.