anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja płatność nie jest zaksiegowana?

Agnes_eA4
#1 Nowicjusz

Zrobiłam płatność i od kilku godzin jest w zawieszeniu? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Agnes_eA4. Niestety nie jesteśmy w stanie ustalić dlaczego płatność nie została jeszcze zaksięgowana. Możliwe, że podczas zlecania wpłaty nie kliknęłaś opcji [powrót do sklepu] (lub podobne) przez co płatność nie zakończy się poprawnie; być może to problem z połączeniem internetowym. Możemy na Twoją prośbę anulować tę płatność, abyś mogła ją ponowić. Proszę, daj znać, czy mamy ją anulować. 

Jeśli wpłata została już pobrana z Twojego konta, to proszę, podeślij potwierdzenie tej operacji przez formularz

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów