Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dlaczego nadal widnieje mój zakup jako do nadania skoro sprzedający anulował zakup. Płatność była wykonana przez allegro pay i rozłożona na raty. W tym momencie sprzedający nie wyśle mi towaru bo anulował transakcje....
@kamil17_1991 Po pierwsze, sprzedający nie ma podstawy prawnej do anulowania zakupu. Takie prawo ma tylko kupujący.
Po drugie, zakup będzie widniał jako "do nadania" i "do opłacenia" przez Ciebie, dopóki sprzedawca nie odda pieniędzy do Allegro Pay. Dopiero gdy odda, a powinien to zrobić niezwłocznie, wysyłka towaru i jego spłata przez Ciebie nie będą wymagane.
@kamil17_1991 czy masz na myśli zamówienie nr 06712e93-1efe-11ec-a0db-574009c4166e? Jeśli tak, to sprzedający zwrócił dwa dni temu wpłatę za ten zakup. Sprawdź proszę czy widzisz ten zakup jako "do spłaty" w panelu Allegro Pay?
Tak zgadza się nr. 06712e93-1efe-11ec-a0db-574009c4166e. No niestety ale nadal widnieje że do spłaty mam towar.
Ale dostałem email w którym jest napisane że sprzedający anulował zakup.... Dzwoniłem do sprzedającego i powiedział mi że on anulował i u niego wyświetla się jako anulowane oraz to że dokonał zwrotu środków. W tym momencie nie mam towaru ani środków...
@kamil17_1991 może wpłata od sprzedającego jeszcze się nie zaksięgowała. Poproszę Cię o chwilę cierpliwości, wyjaśnię to dla Ciebie i wrócę tutaj z odpowiedzią.
Czy wiadomość e-mail otrzymałeś od sprzedającego, który informował, że nie może wysłać zamówienia? Czy była to wiadomość od nas z informacją o zwrocie wpłaty przez sprzedającego?
Tylko wiadomość od was że sprzedający anulował zakup i tyle. Nie ma nic o zwrocie wpłaty.
@kamil17_1991 sprawdziliśmy to dokładniej, owszem sprzedający zwrócił wpłatę, ale nie zaksięgowała się poprawnie, dlatego wciąż widzisz ten zakup jako "do spłaty". W tej chwili wyjaśniam to z operatorem płatności, wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Ok czekam i dziękuje za szybkie załatwienie sprawy