
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam nadzieję że naprawią i jakoś pójdzie opłacić zakup, bo po moim zakupie podnieśli cenę przedmiotu o 20%... Nawet bym zapłacił z góry żeby się nie wyparli zaraz że nie ma kasy, ale nie wiem czy da się zmienić sposób płatności na blika z allegro pay po kliknięciu anuluj płatność?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak da sie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Dokonałem zakupu poprzez allegro pay i zawszę od razu wyskakiwało, że zakup jest opłacony. Teraz cały czas jest płatność w toku, i sprzedawca nie może realizować mojego zamówienia bo nie ma zapłaty.... Wiem, że temat zgłaszam dość szybko, niedawno po zakupie, ale bardzo zależy mi na czasie. Dziękuje i pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam nie moge zaplacic allegro pay po mimo srodkow isplat rat na czas prosze o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja dzisiaj mam ten sam problem. Zapłaciłam Allegro Pay, ale ciagle wyświetla mi się informacja, że płatność w toku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A towar nie zaplacony nie wiadomo co teraz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też mam to samo... Coś chyba dziś u nich zawiodło. Szkoda że nie ma odpowiedzi na problem ani przez Whatsapp ani Messenger

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam, tez pisałam do nich na WhatsApp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Musi ktos przeciezcos zrobic mi tez nikt nie odp

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo 😞 Chyba coś z systemem - czeka na zakończenie transakcji w nieskończoność.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo. Już ponad 2 godziny jest monitor o płatności w toku. Anulowanie zakupu i ponowna próba płatności nie pomaga. Nie wiem co dalej. ☹️

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem jakim cudem ale przed sekundą zakup został sfinalizowany. Płatność została zrealizowana! 😃

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szczęśliwiec! U mnie ciągle w toku. A pieseły na karmę czekają... 😞 Pozostaje nadzieja, że płatność dokonana a tylko do nas jedynie info nie dochodzi. Zajrzę jeszcze na maila
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nadal nic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, podłączam się pod temat i potwierdzam problem, od prawie godziny status "płatność w toku". Anulowałem zakup za pierwszym razem i spróbowałem ponownie, ale jak widać to grubsza sprawa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba naprawili, bo ja nic nie robiłam, a teraz płatność przeszła

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponowiona płatność czy poprzednia "zawieszona"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja anulowalam i ponawialam 4razy i nic 😕

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kilka minut temu "zawieszona" płatność w końcu przeszła, bez żadnej ingerencji z mojej strony