Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie ma ocen dla przewoźnika / kuriera. Gdyby były oni by postępowali uczciwie. Odsyłanie nas do ich kierownictwa, to nieporozumienie bo korzystam z nich przez waszą firmę, i to wy powinniście udostępnić im nasze skargi. Często też firmy mają podfirmy - przerabiałam ten temat dzwoniłam z reklamacją a panienka twierdziła że oni owszem DPD ale inne DPD i szukać wiatru w polu. DPD 1021863418497U
To wy wybieracie kuriera i powinniście ponosić odpowiedzialność za ich usługi. Kiedyś na krótko była ocena kuriera, dlaczego zniknęła?
Dziś przyjechał pan kurier byłam w domu, nie raczył nawet zadzwonić że przyjechał, tylko walną ciężką bardzo ciężką paczkę przez 1,2m płot na róże i pojechał. Tak jest do dostarczenia paczki, ale nie od niszczenia mienia adresata.
Przywróćcie oceny kurierów, przywróćcie wybór kurierów. Kiedy mam smarta i wybór mam między DPD darmowy i Inpost za 30 zł - to nie jest wybór, to jest narzucenie konkretnej firmy często bardzo złej. Niech przez oceny na waszej stronie kurierzy zaczną starać sie dobre imie firmy a nie podejście do klienta w wrogością bo a focha i rzuca paczkami.
@qigong2 przykro nam z powodu opisanej sytuacji. Swoje uwagi dotyczące działania kuriera możesz zgłosić bezpośrednio do przewoźnika.