anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę przejść weryfikacji

Client:136330970
#1 Nowicjusz#
  • Chciałem aktywować sprzedaż więc zalogowałem się do banku, wpłaciłem daną kwotę, pisało że jest potwierdzone że to poszło itd, ale z konta nic nie zniknęło i próbowałem parę razy po prostu jakby nie dało się tego zrobić, próbowałem na wiele sposobów, ale nadal nic, w momencie gdy robię przelew na tą złotówkę to cofa mnie do karty z banku na allegro, pisze że wszystko jest ok, albo że jest w trakcie weryfikacji ale od 20 dni jest to samo 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:136330970 już to weryfikuję. Wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:136330970 wygląda na to, że nie otrzymaliśmy od Ciebie przelewu weryfikacyjnego. Odnotowaliśmy tylko próby zmiany rachunku. Czy próbę aktywacji rachunku do wypłat wykonujesz w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta ? Tu znajdziesz instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/aktywacja-konta/jak-aktywowac-konto-zwykle-za-pomoca-wplaty-...

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

malachata
#7 Wielbiciel#

Ja miałem weryfikacje prawie tydzien

oznacz moderatorów