anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam zwrotu środków Allegro Pay za zwracany zakup?

raczu_21
#7 Wielbiciel#

Witam  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Spłaciłam zakup z nr umowy 1185197644, ale jedne buty na kwotę 99 zł zwróciłam. Sprzedający zwrócił środki. Konto w PayU mam uzupełnione, ale nie widzę na koncie przelewu za zwrot. 

Czy ta kwota poszła na poczet spłat innych zakupów PayU czy będzie dopiero zwrócona na moje konto....

Generalnie wszystkie spłaty jakie mnie czekają i do tej pory robiłam nie wskazują na to żeby środki ze wskazanego zwrotu poszły na poczet spłat kolejnych....

Sprawdźcie proszę i napiszcie mi co jest grane i jaki będzie finał. 

Zwrot zakończony 17.06 przez sprzedawcę sport3u

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@raczu_21 a czy masz uzupełniony numer konta w panelu Allegro Pay? W części "opcje" > "zarządzanie nadpłatami"? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@raczu_21 poprosiłam już odpowiedni zespół o sprawdzenie Twojej umowy. W tym celu konieczna jest krótka weryfikacja telefoniczna, więc nasz Doradca będzie się z Tobą kontaktował w tej sprawie 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Tuptusie_sklep
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję, w takim razie czekam na kontakt.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@raczu_21 otrzymałam informację, że Doradczyni nie udało się do Ciebie dodzwonić, więc napisała do Ciebie wiadomość e-mail. Odnajdziesz ją wpisując w wyszukiwarkę poczty numer sprawy - 25230488.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów