anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam zwrotu wpłaty?

youlita85
#2 Obserwator#

Witam, 24 sierpnia zakupilam sukienke, chcialam zwrocic, sprzedawca podal adres do Chin. Zwróciłam i czekalam na zwrot pieniedzy, nie dostalam wiec rozpoczelam dyskusję. Sprzedawca napisal 25 października, ze zwroci pieniadze, wplata miala wplynac do 7 dni roboczych. Niestety nie dostalam zadnych pieniedzy na konto. Prosilam aby sprzedawca wyslal mi potwierdzenie wplaty, nie dostalam odpowiedzi. Potem dostalam wiadomosc od allegro "Sprzedający prawidłowo zwrócił wpłatę. W związku z tym sprawę uznaję za rozwiązaną i zamykam Dyskusję." Zamknięto dyskusję automatycznie a ja pieniędzy na koncie nie mam. Napisano, że dostanę e-maila z informacją o zwrocie, nie znalazłam takiego e-maila.

Numer zamówienia 7feba511-4284-11ee-8ca5-a94df739d00b

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@youlita85  Bo należało wcześniej odznaczyć jako nierozwiązaną, możesz to zrobić po 14dniach. Teraz pisz do Allegro żeby to wyjaśnili:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@youlita85 sprawdziłam to i otrzymałaś ten zwrot 25.10.2023 roku, była to płatność z Allegro Pay, więc jeśli sama nie spłaciłaś tego zakupu, to zwrot od sprzedającego to załatwił, a jeśli zdążyłaś go opłacić w Panelu Allegro Pay, to powstała nadpłata, która mogła albo zostać przekazana na poczet innych zakupów z Allegro Pay, albo wypłacona na Twoje konto, jeśli masz uzupełniony jego numer w Panelu.
Jeśli spłaciłaś ten zakup sama, a wciąż nie możesz zlokalizować nadpłaty, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca Allegro pay będzie mógł Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów