Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 24 sierpnia zakupilam sukienke, chcialam zwrocic, sprzedawca podal adres do Chin. Zwróciłam i czekalam na zwrot pieniedzy, nie dostalam wiec rozpoczelam dyskusję. Sprzedawca napisal 25 października, ze zwroci pieniadze, wplata miala wplynac do 7 dni roboczych. Niestety nie dostalam zadnych pieniedzy na konto. Prosilam aby sprzedawca wyslal mi potwierdzenie wplaty, nie dostalam odpowiedzi. Potem dostalam wiadomosc od allegro "Sprzedający prawidłowo zwrócił wpłatę. W związku z tym sprawę uznaję za rozwiązaną i zamykam Dyskusję." Zamknięto dyskusję automatycznie a ja pieniędzy na koncie nie mam. Napisano, że dostanę e-maila z informacją o zwrocie, nie znalazłam takiego e-maila.
Numer zamówienia 7feba511-4284-11ee-8ca5-a94df739d00b
@youlita85 Bo należało wcześniej odznaczyć jako nierozwiązaną, możesz to zrobić po 14dniach. Teraz pisz do Allegro żeby to wyjaśnili:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@youlita85 sprawdziłam to i otrzymałaś ten zwrot 25.10.2023 roku, była to płatność z Allegro Pay, więc jeśli sama nie spłaciłaś tego zakupu, to zwrot od sprzedającego to załatwił, a jeśli zdążyłaś go opłacić w Panelu Allegro Pay, to powstała nadpłata, która mogła albo zostać przekazana na poczet innych zakupów z Allegro Pay, albo wypłacona na Twoje konto, jeśli masz uzupełniony jego numer w Panelu.
Jeśli spłaciłaś ten zakup sama, a wciąż nie możesz zlokalizować nadpłaty, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca Allegro pay będzie mógł Ci pomóc.