Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu dokonałem spłaty allegro Pay. Jak zwykle kilka spłat jednym przelewem. Niestety na jednym produkcie od miesiąca wisi informacja że trwa rozliczanie. Nie mogę dokonać spłaty w tym miesiącu za ten produkt bo wyskakuje błąd. Teraz allegro zablokowało mi opcje allegroPay i straszą mnie że będę płacił odsetki. Wczoraj na whatsapp a dziś mailowo konsultant podsuwa rozwiązanie typu reinstalacja aplikacji, wyczyszczenie danych aplikacji. Niestety te czynności nie pomogły. Ta sama sytuacja jest gdy otworze allegro w przeglądarce. Miał ktoś taki problem i udało mu się go rozwiązać?
A nie masz jakiegoś potwierdzenia przelewu? 🤔
@rastakropp widzę, że sprawa została skierowana do działu technicznego i problem został już rozwiązany. Czy mogę poprosić Cię o sprawdzenie i potwierdzenie czy w Twoim panelu Allegro Pay wszystko się zaktualizowało i są poprawne informacje?