Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 26 września otrzymałam zamówienie opłacone przez allegro Pay. Produkt mi nie pasował, więc zrobilam zwrot.
Odesłałam tego samego dnia.
28 września mój zwrot byl u sprzedawcy. Cała sprawa jakby prosta, towar u sprzedawcy, pieniążki wróciły do allegro.
Ale ja dalej mam do spłaty w panelu allegro Pay 149 zł za zakup, który zwróciłam, minęło juz ponad 14 dni, moj licznik do spłaty się nadal odlicza.
Czy będę musiała jednak zapłacić? Dlaczego? Z innymi zwrotami, sprzedawcami i zakupy przez Pay nie mialam problemu.
Proszę o informację i pomoc
A wystarczy poczytać jak to jest:
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@Misia7019 Masz pewność, że sprzedawca oddał pieniądze? Otrzymałaś maila od Allegro z informacją o zwrocie wpłaty? Jeżeli sprzedawca pieniądze oddał, Twoja spłata nie powinna być wymagana. Jeżeli sprzedawca pieniędzy nie zwrócił, będziesz musiała spłacić zakup, a gdy sprzedawca już środki zwróci, Allegro Pay odda Ci nadpłatę w ciągu 5 dni.
Kontaktowałam się ze sprzedawcą i twierdzi, ze pieniążki zwrócił do allegro. Ale niestety maila o zwrocie wpłaty nie otrzymalam. Nie wiem co o tym sądzić? Wciąż widnieje kwota do spłaty. Jedynie w szczegolach zwrotu widnieje zapis / pełny zwrot pieniędzy /. Pozostało 39 dni do spłaty wprawdzie ,ale ja chyba zaczynam panikować i zraziłam się do tych płatności Pay.
@Misia7019 Napisz do Allegro Pay tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805 i zapytaj, czy sprzedawca oddał wpłatę, oraz co z Twoją spłatą w tej sytuacji.
Jeśli nie oddał pieniędzy, otwórz Dyskusję w tej sprawie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy sprzedający szybko środki zwróci.
Dziękuję bardzo za informację. Juz się skontaktowałam z allegro. Faktycznie sprzedawca zlecił zwrot, ale z jakiś powodów nie doszło do zwrotu. Będą się kontaktować ze sprzedającym, aby dopełnił formalności. Mam zapewnienie, zw ten błąd będzie naprawiony. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka Wójcik
Ale taka sytuacja jest opisana jakie masz obowiązki po zwrocie towaru:
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@LEW433 Po co to znowu kopiujesz i wklejasz? Przecież w tym wątku nie o to chodzi. Tutaj niby sprzedawca oddał wpłatę, a jednak nie oddał, dlatego pytająca ciągle ma przedmiot do spłaty. Zapytała przez formularz i temat zostanie wyjaśniony. Ona zrozumiała, a ty nie?
Zakończę temat o mojej spłacie.
Wszystko sie rozwiązało dopiero 26 października. Prawie 4 tygodnie trwało. Długo. Musialam prosic allegro o interwencję. Sprzedający ciągle niby zlecał zwrot, który nie następował /nie wiadomo z jakich przyczyn/. Potem zwyczajnie nie był możliwy, bo trwało to zdecydowanie za dlugo. W międzyczasie sprzedający wyjechał na urlop. Nie sprawdzal statusu sprawy. Ciagle mnie odsyłał do kontaktu z allegro. Po interwencji szybko przelał pieniądze na moje konto i moglam spokojnie spłacić zakup.
Zrazilam się do sprzedającego, ale nie pisalam negatywnie o nim. Po prostu już nie robię u niego zakupów.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie moją sprawą. Życzę miłego dnia. Agnieszka
@Misia7019, widzę, że napisałaś do nas mejlowo w tej sprawie - wkrótce otrzymasz odpowiedź. Mam nadzieję, że sprawę uda się szybko i pomyślnie wyjaśnić. 🙂