Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Najlepiej będzie zapytać bezpośrednio sprzedającego.
Tu jest publiczne forum 😉
@Client:34537758 pewnie swoim działaniem i brakiem odpowiedzialności przyczyniałaś się do obniżenia wartości zwracanego produktu , zgodnie z zapisem w UK sprzedawca ma prawo potrącić ze zwrotu środków różnicę pomiędzy wartością przedmiotu , który otrzymałaś , a jego wartością po zwrocie .
@Client:34537758 A nie masz jakieś podzielonej płatności, np część przelewem a część kodem? a jak nie to zapytaj sprzedającego o powód, jak obniża(ma prawo) ale musi to uzasadnić, nie odpisuje lub nie uzasadnia to proś o pomoc Allegro.
@Client:34537758 A może nie odebrałeś przesyłki, która wróciła do nadawcy i potrącił koszty zwrotu?
Warto napisać coś więcej a nie tylko "dlaczego".