anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Fałszywe transakcje w banku z portalu allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
jwrw67
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

mam podejrzenie o fałszywej transakcji z allegro na swoim koncie w banku. Nie mam w historii zakupów transakcji na taką kwotę , ani nie przypominam sobie, żebym cos  kupowała. Co mam zrobić? W banku jeszcze dziś nie jest rozliczona ta transakcja. Nie mam też żadnej informacji od "prawdopodobnego" sprzedających na swojej poczcie.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

A jak to kwota? jak masz podpiętą kartę płatniczą to automatycznie pobiera np: za Smarta i nie będzie w " Moje zakupy", 49zł.

oznacz moderatorów
jwrw67
#7 Wielbiciel#

kwota 168,27, nie mam podpiętej kart - zawsze płacę blikiem z potwierdzeniem transakcji

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jwrw67 Cześć. 🙂 Na Twoim koncie nie widzę żadnego zamówienia z dzisiaj. Prześlij nam przez formularz kontaktowy potwierdzenie tego przelewu. Dla bezpieczeństwa możesz również skontaktować się ze swoim bankiem i sprawdzić, czy wszystko jest okej. 

oznacz moderatorów
jwrw67
#7 Wielbiciel#

Nie mogę otworzyć potwierdzenia przelewu , bo jest nierozliczony - blokada banku.  Transakcja z 29.05.2022

jwrw67_0-1654027138937.png

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jwrw67 Czy nikt z domowników nie korzystał z Twojego telefonu? Tak jak pisałam wcześniej - na Twoim koncie nie ma żadnych zakupów z dzisiaj, zatem nie jesteśmy w stanie sprawdzić, co to za płatność. 

oznacz moderatorów
jwrw67
#7 Wielbiciel#

Czyli pozostaje udać się do banku? Nikt z domowników nie korzystał z mojego telefonu telefonu, dlatego właśnie niepokoi mnie ta sytuacja.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jwrw67 Możesz zadzwonić na infolinię i dopytać o tę sytuację. 

oznacz moderatorów
jwrw67
#7 Wielbiciel#

Chyba znalazłam rozwiązanie problemu. Po przeanalizowaniu zakupów - wydaje mi się, że dwa razy dokonano potrącenia transakcji- za 3 artykuły w 2 zamówieniach ( zgadzałaby się kwota). Mam nadzieję, że bank anuluje transakcję i jej nie rozliczy.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@jwrw67 Ale powinnać mieć jakiś identyfikator transakcji (np Payu xxxxxxx) > powinien być widoczny nawet przy nierozliczonej transakcji.

oznacz moderatorów
jwrw67
#7 Wielbiciel#

To właśnie jest dziwne, kompletnie nic. Nie miałam nigdy takiej sytuacji, stąd moje zapytania

oznacz moderatorów