Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający potwierdził że dokonał zwrotu pieniędzy za dokonany zwrot towaru na finanse payu.
W fianse payu nie ma żadnej informacji o takim zwrocie, gdzie tego szukać ?
Jeśli zwrócisz lub anulujesz cały zakup, środki zwrócone przez sprzedającego bezpośrednio do Allegro Pay zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Zakup zostanie spłacony, a umowa zawarta z Allegro Pay – zamknięta.
Nie masz maila od Allegro nie było zwrotu od sprzedającego, otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli nie otrzymamy zwrotu od sprzedającego w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie.
@balbina625 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, której dotyczy ten zwrot.
NUMER ZAMÓWIENIA
@balbina625 sprzedający zwrócili wpłaty (jedna w wysokości 46,97 zł, druga 39,98 zł), a zwroty zaksięgowały się poprawnie, jednak ponieważ opłaciłaś to zamówienie korzystając z Allegro Pay, to zwrot zwiększy dostępny w usłudze limit.
Możesz to sprawdzić w Panelu Allegro Pay, jeśli zdążyłaś spłacić to zamówienie to po zaksięgowaniu się zwrotu powstała nadpłata, która może być wypłacona na Twoje konto lub przekazana na poczet innych umów z Allegro Pay.
Aby to sprawdzić skontaktuj się z nami kliknij proszę "kupuję" wpisz, że sprawa dotyczy Nadpłaty z Allegro Pay i wybierz sposób kontaktu z Doradcą, po telefonicznej weryfikacji tożsamości otrzymasz szczegółowe informacje na temat Twoich umów.