anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dlugo musze czekac na zwrot pieniedzy za anulowany zakup z Allegro Pay?

MAMY ROZWIĄZANIE!
agafia_89
#8 Zapaleniec#

Miesiac temu zakupilam towar z Allegro Pay, mialam problem z dokonaniem platnosci, ciagle byla w toku, wiec postanowiłam anulowac zakup i sprobowac ponownie. Za drugim razem sie udalo szybko bez problemow. Ale teraz w zakladce Allegro Pay widnieje informacja jakobym zakupila dwa te same przedmioty i za dwa mam zaplacic. Towaroczywiscie otrzymalam jeden. Co w tej sytuacji mam zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

@agafia_89 Jeżeli nie było płatności to nie ma co spłacać, wszystko powinno być w panelu Allegro Pay,  ale wyjaśnij tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agafia_89 Czy w sprawie zwrotu kontaktowałaś się bezpośrednio ze sprzedającym? Zgodnie z zasadami sprzedający powinien zlecić zwrot środków w przeciągu 14 dni od anulowania zamówienia, ale nie widzę takiego zlecenia w naszym systemie. 

Generalnie, jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay, środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Jednak tak jak wspomniałam wcześniej nie widzę, aby sprzedający w ogóle zlecił zwrot w naszym systemie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
agafia_89
#8 Zapaleniec#

Nie. Nie kontaktowalam sie ze sprzedającym. Mam to zrobic teraz?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agafia_89 Tak, a jeśli nie będziesz mogła nawiązać z nim kontaktu napisz tutaj proszę ponownie, pomożemy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
agafia_89
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo, napisałam już wiadomość. Czekam na odzew. Pozdrawiam

oznacz moderatorów